סוף הפרשה: הפרקליטות ביטלה את כתב האישום נגד רועי ורמוס

לפני כשנתיים וחצי החליטה פרקליטות המדינה להגיש כתב אישום נגד מי שכיהן אז כמנכ"ל פסגות, רועי ורמוס, בחשד לתרמית בניירות ערך וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות בחשבון הנוסטרו של פסגות ניירות ערך.

היום החליטה הפרקליטות לבטל את כתב האישום, לאחר שבין הצדדים נחתם הסדר לסגירת התיק אשר קובע כי לא יוגש כתב אישום נגד ורמוס, וכי הוא לא יידרש להודות במיוחס לו. ורמוס ישלם כופר בסך חצי מיליון שקל לקופת אוצר המדינה בתוך 60 יום, ולאחר מכן יווכל לשוב ולכהן כנושא משרה בכירה בגוף מפוקח.

צילום: IngImages ASAP

רשות ני"ע מסרה כי ההסדר הוא מכוח חוק ניירות ערך, במסגרתו רשאי פרקליט מחוז, על אף קיומן של ראיות לכאורה לביצוע עבירה, להתקשר עם החשוד בהסדר לפיו ייטול החשוד על עצמו אמצעי אכיפה הקבועים בחוק ובכפוף למילויים, ומנגד לא יוגש כתב אישום נגד והוא לא יידרש להודות במיוחס לו.

בדצמבר 2010 הפסיקה פסגות את העסקתו של ורמוס כמנכ"ל בית ההשקעות בשל החקירה כנגדו, במסגרת הסדר פסגות וכאחד השיקולים בבסיס סגירת תיק החקירה נגדה. מאז, מזה כשנתיים וחצי, הוגבלה בפועל העסקתו של ורמוס במשרה בכירה בשוק ההון. במסגרת ההסדר הצהיר ורמוס כי אין לו ולא יהיו לו טענות כנגד הרחקתו בפועל מעיסוק כמנהל בשוק ההון בתקופה זו.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן