סוף עידן בר"ג: צבי בר לא יתמודד על ראשות העיר בבחירות הקרובות

צבי בר, ראש עיריית רמת גן ב-24 השנים האחרונות, יסיים את תפקידו בתום הקדנציה החמישית. כך עולה הבוקר (א') מפרוטוקול בית המשפט העליון שדן הבוקר בעתירה לחייבו להתפטר בעקבות האישומים נגדו על קבלת שוחד.

בדיון היום הביע נשיא בית המשפט העליון אשר גרוניס את עמדתו כי בר לא יתמודד בבחירות הקרובות. "מבלי לנקוט עמדה בשאלה המשפטית, אנחנו סבורים שמבחינה ציבורית לא מתקבל על הדעת שבמצב הזה ראש מועצה ימשיך לכהן בתפקיד", אמר גרוניס, "מאחר והבחירות עומדות בפתח, אנחנו מציעים שתהיה התחייבות שהוא לא יגש לבחירות הקרובות".

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

עורך דינו של בר, נבות תל צור, ענה לבית המשפט כי הוא הוסמך להודיע לבית המשפט שכך אכן יהיה וגרוניס ענה לו: "זו בהחלט גישה נכונה וראויה".

צילום: מתוך ויקיפדיה

עם הודעתו של בר, באמצעות תל צור, מסתיימת תקופה בת 24 שנים, בהן שירת בר כראש עיריית רמת גן כחמש קדנציות. "אני שקט ונינוח", אמר בר לאחר הדיון, "נכנסתי ראש עיר ואני יוצא ראש עיר. אני אקיים את ההחלטה כלשונה". בין המועמדים שכבר הודיעו כי ירוצו לתפקיד, ח"כ לשעבר מטעם הליכוד, כרמל שאמה הכהן וישראל זינגר.

זינגר התייחס להודעה ואמר: ״היום הוא יום הסטורי עבור רמת גן ותושביה. יום שמפיח תקווה ורוח חדשה לזוגות הצעירים, לנוער ולילדים. רמת גן הולכת להשתנות. אני קורא לכל התושבים – היו מעורבים, קחו חלק פעיל בבחירות הנוכחיות כי הפעם הכוח להשפיע נמצא כל כולו בידיכם".

לידיעה המקורית באתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן