סוף עידן: המגזין ניוזוויק יעבור לפורמט דיגיטלי בלבד

השינוי שעוברת התקשורת המודפסת במטרה להתאים את עצמה להרגלי הקריאה החדשים של הצרכנים הגיע גם למגזין ניוזוויק, שיפרסם ב-31 בדצמבר את המהדורה המודפסת האחרונה שלו, ויעבור מתחילת השנה הבאה לפורמט דיגיטלי בלבד.

"אנחנו רק מעבירים את ניוזוויק לשלב הבא, לא נפרדים ממנו", אמרו שני מנהלים בכירים של החברה האם של המגזין. המגזין הדיגיטלי ייקרא מעתה 'ניוזוויק גלובל'.

ההחלטה להפסיק את הדפסת המגזין בן ה-80 נובעת "מהאתגרים הכלכליים של ההוצאה לאור, ההדפסה וההפצה", נאמר בהודעת העיתון. המעבר למגזין דיגיטלי בלבד יהיה כרוך בקיצוצים, אולם לא נמסרה עדיין כמות מדויקת.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בניגוד לאתר האינטרנט החינמי של המגזין, אשר התמזג ב-2010 עם אתר 'דיילי ביסט' והכנסותיו מתבססות על פרסום, יתבסס ניוזוויק גלובל על מנויים. תכנים מסוימים ממנו יהיו זמינים באתר דיילי ביסט. 

ניוזוויק הצליח ליצור לעצמו קהל מקוון, בין שאר בשל הפופולריות של הטאבלטים ושל הקוראים האלקטרוניים. צמיחה זו הובילה את ניוזוויק לנקודת המפנה, שבה הפך אטרקטיבי יותר עבור המפרסמים באמצעים דיגיטליים.

לדיילי ביסט יש כיום בממוצע יותר מ-15 מיליון כניסות בחודש, עלייה של 70% לעומת השנה שעברה, גידול שנוצר הרבה בזכות המיזוג עם ניוזוויק. בעוד נתוני הפרסום בכלל המגזינים בארה,ב מראים ירידה של 8.8% במחצית הראשונה של 2012, עלה הפרסום בניוזוויק ב-7.6% באותה תקופה.

אולם תפוצתו של ניוזוויק בארה"ב, שעמדה בשיאה על 3 מיליון מנויים, נמצאת בירידה כבר שנים והגיעה ל-1.5 מיליון כיום.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן