סטארט-אפ ישראלי מציג: דרך חדשנית לתשלום החשבונות

כלי חדש מאפשר ללקוחות לנהל ולשלם את החשבונות שהם מקבלים בדואר הרגיל, ישירות מהמכשיר הנייד שלהם ותוך שניות ספורות. הכלי פותח על ידי חברת סקנובייט הישראלית, בשיתוף עם בנק לאומי, וכעת הם משיקים את שירות תשלום החשבונות החדש של הבנק.

הממשק של הפלטפורמה פשוט לשימוש, והיא תוכננה כך שניתן יהיה לבצע את התשלום לאחר סריקת החשבון, מבלי שצריך לבחור או להכניס בצורה ידנית כל מידע נוסף.
אפליקציית המובייל תומכת בכל סוגי החשבונות בארץ, כולל עיריות ורשויות ממשלתיות. החברה השיגה זאת על ידי שימוש בפלטפורמת ההדמיה שלה שמבוססת על אלגוריתמים. כך נוצרה אפליקציה שיכולה לבצע זיהוי אוטומטי ומסוגלת לעבד מידע ישירות מהמכשיר הנייד, בזמן אמת וללא תלות בשרת.

הלקוחות לא יצטרכו לבצע פעולות ידניות כדי לשלם את החשבונות | צילום: יח"צ

שירות דיגיטלי זה מאפשר לבנקים וללקוחותיהם דרך חדשנית ליצור קשר ולבצע פעולות דרך ערוצי המובייל, ובמקביל ליצור שירותים חדשים וחווית משתמש משופרת.
השירות החדש זמין כעת ללקוחות לאומי, אשר 800 אלף מהם משתמשים בשירותי הבנק שניתנים דרך הסלולר.

"אנחנו מאמינים כי הטכנולוגיה נמצאת כאן כדי לעזור לנו להפוך את החיים לקלים יותר", אומר המייסד השותף ומנהל הטכנולוגיה הראשי עירד גלבוע, תוך כדי דגש על המטרה של סקנובייט – ליצור גשר בין הפער של העולם הפיזי (הנייר) והעולם הדיגיטלי.

החברה שהוקמה ב-2012 עוסקת בתחום הדמיית המובייל, ומציעה לבנקים ולספקי שירותים ברחבי העולם פתרונות חדשניים. בנק לאומי, אשר נוסד ב-1902, השקיע בשנים האחרונות משאבים רבים בפיתוח ושדרוג היכולות הטכנולוגיות שלו, במטרה לספר ללקוחות שירותים בנקאיים נגישים ומתקדמים יותר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן