Forbes Israel Logo

סינמה מי? יס פלאנט מקימה קומפלקס בתי קולנוע בירושלים שיפעל גם בשבת

חברת "תיאטראות ישראל", מרשתות בתי-הקולנוע הגדולות באירופה, הודיעה היום על הקמת מתחם תרבות ובילוי חדש בירושלים, תחת המותג "יס פלאנט", ובשיתוף עם קרן שרובר. המתחם יוקם על שטח כולל של כ-28,500 מ"ר, ישתרע על פני 6 קומות, ויכלול 16 אולמות קולנוע. המתחם כולל גם כ-400 מקומות חנייה ב-3 קומות, זאת בנוסף לחניון קרוב במתחם התחנה. הקמת הקומפלקס צפויה לעלות כ-150 מיליון שקלים והוא עתיד להיפתח בקיץ 2015.

במתחם יבנה גם אולם IMAX, שיהיה השני במספר בארץ, ויהיה האולם הגדול ביותר במתחם. ההשקעה באולם IMAX היא למעלה מפי 15 מהשקעה באולם קולנוע רגיל בגודל מקביל. בנוסף, יבנה במתחם גם אולם DX4 שיציג סרטי תלת מימד עם מימד רביעי נוסף שיאפשר חוויה מוחשית של מה שקורה הלכה למעשה בסרט. כמו כן כולל המתחם מגוון שטחי תצוגות, אומנות ותערוכות מתחלפות, בתי קפה ומסעדות, חנויות ספרים ומוסיקה ושטחי מסחר.

עוזי וכסלר, יו"ר קרן שרובר, ציין כי הבחירה ביס פלאנט כשותפה אסטרטגית לפרויקט תואמת את ערכי קרן שרובר, אשר חרתה על דגלה קידום פעילויות תרבות. החיבור של יס פלאנט ואהבת הקולנוע משתלבים היטב בחזון של קרן שרובר.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

הבשורה הגדולה לתושבי העיר היא שהמתחם יפעל בכל ימות השבוע, גם ביום שבת ויצטרף לבתי הקולנוע שפתוחים בשבת כמו "רב-חן" וקולנוע לב.

בכדי לתת מענה לאוכלוסייה הדתית בעיר, יוקם אגף שלם של מסעדות אשר לא יפעלו בשבת ובכך לא תפגע כשרותן. כמו כן במסגרת חוק הסטטוס קוו, לא יתבצע מסחר בימי שבת.

הדמיה: יס פלאנט

ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים אמר כי אחד ממנועי הצמיחה הכלכלית והתרבותית בעירהוא פיתוחם של מתחמים חדשים לפי הביקוש, והרחבת השוק בירושלים. "היום כבר ברור לכולם שירושלים הפכה למקום החם בתרבות, באומנות, בספורט ובפנאי, ואנו רואים זאת בכל פינה בעיר. מרכז 'שרובר יס פלנט' החדש, עם הטכנולוגיות מהמתקדמות מסוגן בעולם, יתווסף לרנסנס התרבותי בירושלים ולאינספור מתחמי התרבות שנפתחים בעיר בשנים האחרונות בהם מתחם התחנה, מתחם הנסן, קרית הספורט עם היכל הפיס-ארנה ועוד".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.