סמל המחאה מתייקר: תנובה מעלה את מחיר הקוטג' ב-3.5%

שנתיים אחרי המחאה החברתית תנובה מייקרת את מחיר הקוטג'. החברה הודיעה היום כי מחיר הקוטג' לצרכן יהיה מעתה 6.12 שקלים לעומת 5.95 שקלים כיום. 

למרות שכבר העלתה תנובה את מחירי מוצרי החלב האחרים של החברה, היא החליטה לחכות עם העלאת מחירו של סממן המחאה החברתית עד להחלטת משרד האוצר בנוגע למחירי החלב בפיקוח. 

אריק שור מנכ"ל תנובה אמר היום: "על פי החלטת הממשלה מחירי המוצרים המפוקחים של תנובה וביניהם החלב, גבינת העמק במעדניה, החמאה האשל והגיל עולים בממוצע ב- 3.5%. לקחנו על עצמנו להצמיד את שיעור השינוי במחיר הקוטג' לשיעור העלייה של המפוקחים ולאור זאת הקוטג' יעלה בהתאמה ב- 3.5%. התחייבנו להתנהל ברגישות יתרה במחירי מוצרי הבסיס וכך אנו עושים".

גם סממן המחאה עולה יותר | צילום: רויטרס

מוקדם יותר השבוע החליט שר האוצר יובל שטייניץ לדחות את הצעת ועדת המחירים ולהעלות את מחירי מוצרי החלב בפיקוח ב-3.5%. מדובר בהתייקרות קטנה בכמחצית מהמלצת הוועדה שסברה כי יש להעלות את המחיר בכ-6.3%. בין המוצרים שמחירם יעלה: חלב 3% בקרטון, אשר, גיל וחמאה.

בימים אלה פועלת ועדת המחירים לבדיקת רווחיות המחלבות בתחום המוצרים שבפיקוח. בדיקת הבסיס למחיר מוצרי החלב שבפיקוח נמצאת בשלבים מתקדמים ויתכן כי ממצאיה ישפיעו וישנו את נוהל הבסיס. הוועדה תפעל להשלמת הבדיקה בהקדם האפשרי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן