סקר TGI: "ידיעות אחרונות" סגר את הפער מ"ישראל היום"; "סופהשבוע" עובר את "הארץ"

בהופעתו הראשונה בסקר TGI, המציג את שיעורי החשיפה לעיתונות המודפסת בישראל, עיתון "סופהשבוע" זינק הישר אל המקום הרביעי מבין עיתוני סוף השבוע. מדובר בפעם הראשונה שהעיתון, שיצא לדוכנים לראשונה בדצמבר 2012, מופיע בסקר החצי שנתי. לפי הסקר, זכה "סופהשבוע" לחשיפה של 7.4%. "ידיעות אחרונות" ממשיך לשמור על ההובלה בסופי השבוע, עם נתון של 41% חשיפה, לעומת 33% של "ישראל היום".

המצב הכלכלי הקשה אליו נקלע "מעריב" בחודשים האחרונים בא לידי ביטוי בסקר העיתונים היומיים. מעריב התרסק מנתון של 9.7% ל-5.8% בלבד בחשיפה יומית, מה שמוריד אותו למקום הרביעי. מי שניצל את נפילת מעריב הוא "ישראל פוסט", שעלה למקום השלישי בטבלה ומציג נתון של 8.6%.


צילום:שרון מרוז, R&B Media

מגמה מעניינת נוספת שעלתה מן הנתונים היא צמצום הפער בין "ידיעות אחרונות" ל"ישראל היום" בחשיפה היומית. שני העיתונים, אשר מקיימים יריבות מרה בתקופה האחרונה, הכוללת גם מדור בשם "אימפריית הרשע של נוני מוזס", המפורסם בישראל היום, הציגו שוויון, עם 36.9% חשיפה. עבור "ישראל היום" מדובר בירידה של 3%, בעוד "ידיעות" ירד ב-0.4% בלבד. "גלובס" מדורג חמישי עם 5.5% ו"הארץ" אחריו עם 5.4% בעקבות ירידה של 0.6%.

בעקבות הירידה בתוצאות, מסרו היום במעריב: "כל מי שעקב בתקשורת מודע למאבקו של מעריב להשתחרר ממשקולות העבר בעיקר בתחום ההפצה. רק באמצע מאי קיבלנו אישור להפיץ את מעריב דרך חברת 'בר הפצה' ובסוף יוני מעריב חזר למספר נקודות החלוקה והמכירה שהיינו בהם בעבר. אנו פועלים להגדיל משמעותית את נקודות המכירה ברבעון הקרוב – דבר שיבוא לידי ביטוי ב-TGI בשנה הקרובה."

מגזין פורבס הוא מקבוצת ה"ג'רוזלם פוסט", אליה משתייכים גם "סופהשבוע" ו"ישראל פוסט".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן