עוברים: עיריית בת-ים, בתי המשפט מרח' שוקן – למתחם UP בבת-ים

עיריית בת ים פרסמה השבוע מכרז למתחם עירוני חדש, שימוקם בין הרחובות ניסנבוים והעבודה ברובע במתחם UP – לשעבר מרכז תעשייתי מוזנח בלב העיר. על פי תנאי המכרז ובמסגרת עסקת קומבינציה, מתוך שטח של כ- 24,000 מ"ר שיאושר לבנייה למטרות מסחר ומשרדים, יוקצו לטובת העירייה כ-3,000 מ"ר.

המבנה החדש עתיד לרכז את כל המחלקות תחת קורת גג אחת. כמו כן, היזם שיזכה במכרז יתחייב למתן שירותי ניהול ואחזקה לכל המתחם במשך 10 שנים. בנוסף, העירייה תספק ליזם זכויות בנייה נרחבות, ובתמורה הוא יקים את מבנה העירייה ואף ירהט את המשרדים. המבנה העתידי יתנשא לגובה של 24 קומות ויכלול 4 מפלסי חניות תת קרקעיות לעובדים ולציבור.

במסגרת תוכנית העירייה לפיתוח האזור יועתקו לאתר גם בתי המשפט מרחוב שוקן בתל אביב, שייבנו מחדש על 5 דונמים מול מגדל העירייה העתידי. מדובר בבתי המשפט לנוער, למשפחה ולתעבורה ובבית הדין האזורי לעבודה, הממוקמים כיום באחד מחלקיה היותר סואנים ומזוהמים של ת"א.

ההשקעה במתחם העירייה החדש מוערכת בכ-200 מיליון שקל; עתיד בית העירייה הנוכחי של בת ים ברחוב נורדאו, הידוע במבנה ה"אונייה" שלו ובמעויינים שעל גביו, עדיין לוט בערפל. בעירייה יש השוקלים את הפיכת הבניין למוזיאון. לדברי מנכ"ל עיריית בת ים, עו"ד ארז פודמסקי-שקד, " זור העסקים UP סומן כבר מזמן כיעד נכון להיות ולהשקיע בו. הקמת מבנה עירייה חדש ומודרני במתחם, מהווה נדבך נוסף בקידום האזור כמרכז עסקי, מסחרי ותרבותי שוקק חיים".

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן