Search
Close this search box.
Forbes Israel Logo

עובר לטבע – ומשאיר אדמה חדשה: ויגודמן הכריז על שינוי שמה של מכתשים אגן

מכתשים אגן הישראלית, הודיעה היום כי היא עומדת לעבור לפעול תחת מותג גלובלי חדש – ADAMA ("אדמה"). "השם אדמה משקף את התמקדותה של החברה בחקלאים ואת מחויבותה לקידום החקלאות בשווקים שבהם היא פועלת ברחבי העולם", נכתב בהודעת החברה. שמה המלא של החברה המייצרת מוצרים גנריים להגנה על הצומח יהפוך החל מחודש אפריל ל"אדמה פתרונות לחקלאות בע"מ".

סמל מכתשים אגן (מימין) וסמל אדמה החדש (שמאל)

בתהליך המעבר למותג החדש, החברה מצפה לא רק לשנות את שמות החברות בקבוצה אלא גם לצמצם את השימוש במגוון המותגים המקומיים שלה וליצור מבנה מוצרים פשוט וממוקד יותר, שיאפשר לה ליצור יתרונות תחרותיים וכלכליים לאורך זמן. התהליך יתנהל בהדרגה ובמהלכו כל החברות הבנות בקבוצה הגלובלית, ביותר מ- 40 מדינות ברחבי העולם, יעברו לפעול תחת השם החדש.

ארז ויגודמן, המשמש עדיין כנשיא וכמנכ"ל החברה, עד כניסתו לתפקידו החדש כמנכ"ל טבע בחודש הבא אמר כי לצד אימוץ המותג החדש והמשותף, אנו גם מכירים בצורך לאזן את הקול הגלובלי שלנו עם היכולת להתאים את הפעולות והפתרונות שלנו לדרישותיהם של חקלאים ושותפים בכל קהילה מקומית".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן