עוד מכה לבטר פלייס: מסרה 23 מכוניות בלבד בחודש נובמבר

בטר פלייס עדיין לא מצליחה להמריא: הדו"ח של איגוד יבואני הרכב מגלה כי חברת בטר פלייס מסרה 23 מכוניות חשמליות בלבד בחודש נובמבר כאשר מתחילת השנה מסרה 513 מכוניות בשיתוף עם רנו.

אמש הגיבה החברה לפיטורים הצפויים בימים הקרובים של עשרות עובדים ומסרה כי "במהלך החודשיים האחרונים נמצאת החברה בתהליך של ארגון מחדש, מתוך מטרה לפשט ולייעל את מבנה הארגון. אנו מתמקדים כרגע בהשלמת תוכנית העבודה לשנת 2013 ובהבטחת המשאבים הנדרשים לביצוע התוכנית. כתוצאה, אנו נאלצים להיפרד מעמיתים נוספים, אשר תרמו באופן חיוני ומשמעותי להצלחת החברה מאז הקמתה. זהו צעד כואב, במיוחד עבור אותם עובדים, אך יאפשר לחברה לצאת ממנו יעילה וחזקה יותר".


מנכ"ל בטר פלייס –  אוון תורנלי | צילום יח"צ

לאחר עלייה של 42% במסירות המכוניות מחודש ספטמבר לחודש אוקטובור שנבעה בעיקר בגלל החגים, בחודש נובמבר נרשמה ירידה של 3.8% במסירות החודשיות כאשר נמסרו 16,502 מכוניות בחודש נובמבר. במבט שנתי מדובר בירידה של 9% בקצב המסירות כאשר הנתון ב-11 החודשים הראשונים של השנה עומד על 194,273 לעומת 211,847 בתקופה המקבילה אשתקד.

בחלוקת המסירות על פי יצרניות שמרה יונדאי על המקום הראשון, עם 30,150 מסירות מתחילת השנה, כשהיא רחוקה 250 מכוניות מהנתון המקביל אשתקד. במקום השני נמצאת פורד עם 19,249 כשהיא כמעט מכפילה את הנתון המקביל בשנה שעברה. מיד לאחר מכן נמצאת טויוטה עם 18,691. הקוריאנית קיה במקום הרביעי והיפנית ומאזדה נמצאת במקום החמישי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן