עיני: "הנהלת פלאפון נוהגת בצורה שגובלת בברוטליות"

"הנהלת פלאפון נוהגת בצורה שגובלת בברוטליות", אמר היום יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, בהתייחסו לשביתה שהכריזו הבוקר עובדי חברת פלאפון. "לאחד מחברי הוועד לקחו היום את האוטו. אני הוריתי שממחר יקצו רכב לכל אחד מחברי הוועד. לרוב העסקים המובילים בארץ יש ועד עובדים, אני פונה לעובדים ואומר – המשיכו במאבק עד שתגיעו להסכם קיבוצי, אנחנו מאחוריכם". 

עיני שדיבר במסגרת וועידת ישראל לעסקים של גלובס, פנה לבעל השליטה בבזק, החברה האם של פלאפון, שאול אלוביץ': "בוא תתייצב למו"מ עם העובדים, העובדה שלפלאפון יש ועד היא כבר מוגמרת. עובדי פלאפון הם לא האויבים של ההנהלה, בלעדיהם אי אפשר לנהל את החברה. אני מקווה שהמשבר בחברה ייפתר כמה שיותר מהר".

עיני התייחס גם לנושא עובדי הקבלן: "בתקופה הקרובה נפנה משאבים לסיום העניין במגזר הפרטי. אני מזהיר את נשיא התאחדות התעשיינים, צביקה אורן: אם לא נצליח להגיע להסדר נחזור לנקודת ההתחלה ונחיל את ההסדר של המגזר הציבורי על הפרטי". 

"היום כינסנו את כל הוועדים במגזר הציבורי והחלטנו למנות נאמנים שיהיו כתובת לעובדים במקומות העבודה", סיכם עיני. "נעשה את המקסימום שכמה שיותר עובדים יהיו מועסקים בהעסקה ישירה".

יו"ר ההסתדרות, עופר עיני | צילום: ישראל הדרי

לסיום התייחס יו"ר ההסתדרות גם לבחירות המתקרבות: "השאלה היא איזה גזירות כלכליות יהיו אחרי הבחירות", אמר. "בעת דיוני התקציב ביקשו מהעובדים לוותר על הסחר, אבל לא פטרו אותנו מהמסים. אנחנו לא ניתו ולו שקל אחד משכר העובדים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן