על המפה: Taboola הישראלית זכתה במקום השני בדירוג חברות הטכנולוגיה הצומחות של Deloitte

החברות והמיזמים הישראלים מככבים בדירוג מיוחד של חברת Deloitte, אשר סוקר את 500 החברות הטכנולוגיות בעלות קצב הצמיחה הגבוה ביותר באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. מתוך 22 החברות הישראליות אשר התברגו לדירוג היוקרתי, לא פחות משלוש חברות הגיעו עד ל"חמישייה הפותחת" של הדירוג – לרבות תפיסת המקום השני והנחשב, אליו הגיעה חברת Taboola.

הדירוג של פירמת הייעוץ הבינלאומית סוקר, כאמור, חברוץ ממספר גדול של מדינות הפועלות במגוון תחומים, ובוחן את שיעור הצמיחה בהכנסות החברות – וכן את שיעור הצמיחה הצפוי להן בשנים הקרובות. חברת Taboola, אשר פעילה בתחום ההמלצות על תכני וידאו ברשת, הגיעה עד למקום השני עם קצב צמיחה של 42,048%. מיד אחריה ממוקמות שתי חברות ישראליות נוספות: SUPERFISH (פעילה בתחום החיפוש הוויזואלי לאחר שפיתחה מנוע חיפוש לניתוח תמונות וקבצים ויזואליים באמצעות שימוש באלגוריתמים מיוחדים) הגיעה למקום השלישי עם קצב צמיחה של 37,102%, ו- Valensבמקום הרביעי (קצב צמיחה של 33,244%) אשר מפתחת שבבים מיוחדים להעברת תכני וידאו ואודיו לבתי המשתמש. שתי חברות ישראליות נוספות נכללו בעשירייה הפותחת של הדירוג – Hiro Media ו-Celeno Communications , אשר הגיעו למקומות השביעי והשמיני, בהתאמה.

מקור גאווה | צילום: thinkstockphotos

אחד הנתונים המרשימים ביותר הוא קצב הצמיחה של כלל החברות הישראליות אשר נכללו בדירוג, ואשר עומד על לא פחות מ-7,402% – גבוה פי 4 ממוצע הצמיחה של כלל החברות בדירוג, אשר עומד על 1,711% "בלבד". ממוצע הצמיחה של הנציגות הישראליות הוא הגבוה ביותר מבין כלל המדינות אשר השתתפו בדירוג.

"ישראל היא מעצמת AdTech המבוססת על יכולות אינטרנט, וידאו ו-Big Data גבוהות ביותר, נתון זה משתקף היטב בדירוג ה- Fast500", אמר בתגובה טל חן, ראש מגזר הטכנולוגיה, המדיה והתקשורת בסניף הישראלי של חברת Deloitte. "אנו מעריכים כי בשל העובדה שחלק נכבד מחברות ה-AdTech המופיעות בדירוג, יירכשו או ינפיקו במהלך השנתיים הקרובות, אנו צפויים לראות בקרב חברות אלו במהלך שנת 2015 גיוסי Last round גדולים, שיובילו לקונסולידציה בענף".

הדירוג המדובר פורסם זו השנה ה-18 ברציפות. לאחר מחקר מעמיק אשר ביצעו אנשי החברה, מציג הדירוג את 500 חברות ההיי-טק בעלות שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בהכנסות במהלך 5 השנים האחרונות. אל המקום הראשון הגיעה חברת WEEZEVENT מצרפת, אשר הציגה קצב צמיחה של 43,202%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן