ענקית הסלולר הסינית Huawei מגיעה לישראל

במסיבת עיתונאים שערכה היום ענקית הטכנולוגיה הסינית Huawei בתל אביב, הודיעה החברה על תחילת פעילותה הרשמית בישראל. כניסתה של Huawei לשוק המקומי תהווה אתגר בכל הנוגע למיתוג החברה, שכן הגיית שמה קשה לישראלי הממוצע והחברה מתכננת לעלות עם קמפיין שיתמקד בדרך בה יש להגות את השם בעברית: "ווא-ווי".

בשוק המקומי צפויה להציג החברה ליין מכשירי סמארטפון זולים מתוצרתה שעשויים להעניק תחרות לא פשוטה לשתי החברות הפופולאריות בשוק המקומי: אפל וסמסונג, בעיקר באמצעות מחירים אגרסיבים במיוחד. כחלק מהמיתוג בישראל תעניק Huawei אחריות מקיפה לכל לקוח עבור כל מכשיר למשך שנה, כאשר אחריות זאת כוללת נזק לקוח, שבר מסך, קורוזיה וכל נזק בר תיקון למכשיר.

מכשירים ומחירים בישראל

לשוק הישראלי צפויה להגיע Huawei עם ליין אפ חלקי שכולל שלושה מכשירים ותיקים יותר במחירים נמוכים, שניים מהם בפחות מ-1000 ש"ח. ה-G510, סמארטפון בעל מסך "4.5, ברזולוציה בת 480 על 854, מעבד כפול ליבה במהירות 1.2GHz, מצלמה אחורית באיכות 5 מגה פיקסל וקדמית באיכות VGA המריץ את אנדרואיד 4.1, יוצע תמורת 999 ש"ח בישראל, סכום נמוך בעבור מפרט בסיסי אך מספק למדי.

צילום: רויטרס

מכשיר נוסף הוא ה-Y300, סמארטפון בעל מסך בגודל "4, ברזולוציה בת 480 על 800, מעבד כפול ליבה במהירות 1GHz, מצלמת 5 מגה פיקסל אחורית וקדמית באיכות VGA המריץ אף הוא את מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.1, ומחירו בישראל יעמוד על 849 ש"ח. שני המכשירים אגב הושקו השנה, ה-G510 בינואר וה-Y300 במרץ.

דווקא עבור ה-Ascend P6, מכשיר הדגל של Huawei שהושק לא מכבר ונחשב למסקרן שבמכשירי החברה נאלץ להמתין מעט, והוא צפוי להגיע במהלך אוקטובר במחיר המוערך בסביבות ה-2,000 ש"ח. ה-Ascend P6 שעוביו 6.18 מ"מ בלבד, מצוייד במסך "4.7 ברזולוציה בת 720 על 1280, מעבד מרובע ליבות במהירות 1.5GHz, זיכרון פנימי RAM בנפח 2GB, מצלמה אחורית באיכות 8 מגה פיקסל וקדמית באיכות 5 מגה פיקסל והוא מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.2.2. מחירו אגב מעבר לים עומד על 450 דולר לגרסת הסים פרי אנלוק.

הענקית הסינית Huawei היא חברת טכנולוגיה המגיעה במקור מהעיר שנג'ן ממחוז גואנגדונג. בשנה שעברה נטלה החברה באופן רשמי את תואר ענקית התקשורת הגדולה בעולם מידיה של אריקסון והיא מעסיקה למעלה מ-140,000 עובדים ברחבי העולם. החברה שנוסדה ב-1987 אינה מוכרת במיוחד בישראל, אך נחשבת לאחת מספקיות ציוד התקשורת הגדולות בעולם וקרוב למחצית מעובדיה עוסקים במחקר ופיתוח.

בשוק הפרטי, Huawei מוכרת בעיקר בזכות מכשירי הסמארטפון האיכותיים אך הזולים שלה, ביניהם מכשיר הדגל של החברה, ה-P6, הנחשב למכשיר הפרימיום מתוצרתה.
לחברה גם ליין טאבלטים המכונה MediaPad ומגיע במגוון דגמים וגדלים והיא נחשבת לשחקנית משמעותית בשוק הסיני, וכזו שמנסה בימים אלה לחזק את מעמדה גם מעבר לים בשוק הבינלאומי.


לכתבה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים: הביקוש עשה את שלו, אייפון 5S מוזהב נמכר ב-10,000 דולר באיביי

עוד בגיקטיים: התגובות הכי מצחיקות ל-iOS7

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן