עסקת נדל"ן ענקית: דירה ברחוב הירקון בתל אביב נמכרה ב-81.5 מיליון שקל

דירה בת 10 ברח' הירקון בתל אביב נמכרה תמורת 81.5 מיליון שקל. הדירה בפרויקט David Promenade Residences משתרעת על פני 612 מ"ר. העסקה הושלמה בחודש שעבר. מדובר במחיר שיא לדירה בישראל המשקף שווי של כ-133.1 אלף שקל למ"ר. 

הפרויקט במסגרתו נבנתה הדירה כולל 26 קומות של דירות ומלון יוקרה על הטיילת בתל אביב, במגרש בשטח 8 דונם, שנמצא בבעלות משפחתו של טייק כ-40 שנה. גודל הדירות במגדל נעות מ-100 מ"ר לדירות סטנדרטיות ועד 1,000 מ"ר לדירות דופלקס. לכל דירה תהיה מרפסת של עד 12 מ"ר הפונה לים.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

הפרויקט David Promenade Residences | צילום: dpresidences.co.il

הדירות האחרות בפרויקט נמכרו ב-5.3 מיליון שקלים לדירה של 87 מ"ר, ועד 34 מיליון שקלים לדירה שמתפרשת על פני 470 מטרים רבועים. בסך הכל בבניין כולו ממוצע המחיר למטר רבוע עומד על כ-65 אלף שקלים.

הנרי טייק הוא הבעלים של המלונות דיויד אינטרקונטיננטל, מרידיאן בים המלח וגראנד קורט בירושלים. היקף ההשקעה בכלל הפרויקט, שכולל בסך הכל 80 אלף מ"ר, מתוכם כ-30 אלף מ"ר שטחים עיקריים ללא חניות, מוערך ב-750 מיליון שקל. את הפרויקט מתכנן משרד אדריכלים פייג'ין, שתיכנן את מלונות רויאל ביץ' והנסיכה באילת ואת מגדל המגורים קינג דיויד ברחוב הירקון בתל אביב. בניית הפרויקט כבר החלה ואכלוסו צפוי בשנת 2016. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן