עסקת ענק: ארנסט אנד יאנג רוכשת 16 קומות בפרויקט מידטאון

פירמת רואי החשבון ארנסט אנד יאנג רוכשת 16 קומות במגדל המשרדים המתוכנן להיבנות במתחם מידטאון (תנובה לשעבר), בסמוך למגדלי עזריאלי בתל אביב. הרוכשת תשלם לבעלות המתחם, פאנאגיה, אלקטרה נדל"ן ויורוקום נדל"ן סכום של 257 מיליון שקל.

הרוכשת תחלוש על 16 קומות שלמות המיועדות למשרדים בשטח מוערך של כ-1,617 מ"ר ברוטו בכל קומה, אשר יהוו את קומות המשרדים הראשונות במגדל המשרדים. לארנסט אנד יאנג תקצנה 475 חניות תת קרקעיות, לובי נפרד לממכר, חדר שנאים, שטחים וחדרים טכניים מקוריים, וחלק יחסי בשטחים המשותפים המשמשים את הפרויקט בהיקף של 500 מ"ר בלבד.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק


הדירה שרכשה בר רפאלי בפרוייקט מידטאון | צילום: סטודיו 84

לקונה ניתנה גם זכות הצעה ראשונה לרכוש מחסנים במרתפי הפרויקט, בשטח של עד 1,000 מ"ר ברוטו. המוכרות העניקו לרוכשת אופציה לרכוש עוד 6 קומות משרדים שלמות, למשך 30 יום, תמורת 100 מיליון שקל נוספים.

הפרויקט אמור לכלול מגדל מגורים בן כ-46 קומות בהיקף כולל של 338 דירות, שטחי מסחר בהיקף כולל של כ-36 אלף מ"ר ומגדל משרדים בהיקף כולל של כ-19 אלף מ"ר, ומגדל משרדים בן 50 קומות בהיקף של כ-76 אלף מ"ר. בין הרוכשים דירה בפרוייקט ניתן למנות את אביב גפן וגם בר רפאלי, אשר קנתה דירה בת שני חדרים לאחיה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן