עשינו עסק: מיהו הנציג הישראלי ברשימת המלונות המפנקים ביותר לאנשי עסקים ברחבי העולם?

גם התפתחות הטכנולוגיה, איכותן המשתפרת של שיחות הווידאו באמצעות רשת האינטרנט והזמינות המלאה בה אנו נתונים (כמעט) בכל רגע נתון עדיין לא הצליחו להוות תחליף של ממש לפגישות פנים אל פנים. אמנם "שיחות הוועידה" הפכו למנהג נפוץ ברבות מהחברות ברחבי העולם – אך נראה כי אנשי העסקים לא מוותרים כל כך בקלות על נסיעות העסקים ועל הפגישות הממשיות עם עמיתיהם ברחבי העולם. כך, גם השנה המשיך לצמוח מספרם של אנשי העסקים אשר נסעו ברחבי העולם לצורך עסקיהם.

מלון "נורמן" בתל אביב הוא הנציג הישראלי אשר נכלל ברשימה היוקרתית. המלון נחנך בנובמבר 2014 וכולל 50 חדרים בסך הכל, הוא ממוקם ברחוב נחמני (בסמוך לשדרות רוטשילד) בנוי על שטח כולל של 2.6 דונם (גודלו של השטח הבנוי הוא 6,000 מ"ר), נחשב למפואר ומפנק במיוחד – וענה בהחלט על צרכיהם של אנשי ההיי-טק הבכירים אשר מגיעים לעיר מרחבי העולם.

"תל אביב היא בירת היי טק עולמית", הסביר בכתבה סוכן הנסיעות מיכאל הולץ. "לנורמן יש בעלים בריטיים (קרן ההשקעות של משפחת לוריא), כך שהם מבינים כיצד לשרת היטב את הלקוחות מרחבי העולם. הוא מלוטש וסקסי, כולל מסעדה לא כשרה מצוינת על הגג, מפנק במיוחד ומתאים בדיוק לאנשי עסקים בכירים שמגיעים לעיר לצורך עסקיהם".

צילום: thinkstockphotos

כשרבים מהתיירים אשר נוסעים לחופשות פרטיות נוטים לוותר על שירותיו של סוכן הנסיעות ולהמירם במנועי חיפוש שונים באינטרנט, סוכני הנסיעות הבינו כי המגזר העסקי עדיין שומר להם אמונים. וכך, רבים מסוכנים הנסיעות המובילים בארה"ב מבלים את מרבית ימיהם מחוץ למשרד – וגם מחוץ למדינה: הם נוסעים ברחבי העולם כולו, בוחנים מלונות חדשים מכל הסוגים, מדרגים, מעריכים, ומתרשמים. הכל, כדי שיוכלו לשלוח גם את אנשי העסקים הפונים אליהם למלונות המפנקים, הייחודיים והמתאימים להם ביותר.

זוהי בדיוק הסיבה שדווקא אותם סוכני נסיעות מספקים מדד איכותי ומשמעותי במיוחד, לבטח עבור המלונות החדשים אשר נפתחו לאחרונה ברחבי העולם. בעוד הסוכנים אינם יכולים לסקור כל מלון ומלון אשר פועל כבר שנים ארוכות, סמכו עליהם שהם כבר ביקרו (לפחות ללילה אחד) במלונות העסקים החדשים ביותר אשר נפתחו לאחרונה – -וכבר הספיקו להעביר את התרשמותם הלאה.

בפרויקט מיוחד פנה כתב מגזין פורבס לשורה ארוכה של סוכני נסיעות מובילים מארה"ב, בכדי שיבחרו את מלונות העסקים החדשים הטובים ביותר, בעיניהם. אותם סוכנים, אשר כאמור כבר הכירו מקרוב את מרבית המלונות הפונים לקהל אנשי העסקים ברחבי העולם והספיקו לבקר במלונות אשר נפתחו בתקופה האחרונה, התבקשו לבחור את המלונות המועדפים עליהם – עליהם ימליצו במיוחד לאנשי העסקים אשר יפנו אליהם ויבקשו המלצה למלון "איכותי, אמין ומפנק במיוחד, אשר מתאים במיוחד לצרכיהם של אנשי עסקים בנסיעות עסקים קצרות".

אז מיהם אותם מלונות עליהם המליצו הסוכנים המובילים בארה"ב? אם תזדמנו בקרוב לבירת אנגליה לונדון, למשל, מומלץ בחום מלון באומונט (Beaumont), אשר תואר כ"מפואר, מרשים ומפתיע – שכן האורחים לא חוזים בפאר הרב מחזיתו של המלון במיקום מרכזי כל כך בעיר". מלון הבוטיק אשר נפתח השנה קרוב לא רק לשדרות החנויות המפורסמות של העיר, לכמה ממסעדות היוקרה המפורסמות ולגלריות מובילות – אלא גם נמצא במרחק הליכה (אם לא ירד עליכם גשם) ממשרדיהן של קרנות ההשקעה בגדולות ביבשת אירופה, אשר פועלות ברובן מלונדון. תוסיפו לכך מגוון של פינוקים ועיצוב יוקרתי, ותבינו מדוע ממליצים הסוכנים דווקא על המלון הזה לקראת נסיעתכם הבאה לבירת אנגליה.

מלון פאר נוסף אשר נפתח השנה וזכה לשבחים הוא מלון "פארק היאט" בניו יורק. המלון שוכן בחלקו של בניין בן 90 קומות בלב העיר, ומכיל "בנייה מדהימה ביופיה, אשר עדיין שומרת על התחושה שאתה נכנס לחיבוק של משהו מוכר ואהוב", נכתב. המלון נמצא ממש ממול לאולם הקרנגי הול המפורסם, וכולל 210 חדרי אורחים ו-92 סוויטות, מתחם ספא יוקרתי במיוחד ובריכת גג, ממנה נשקף נוף מנהטן לרגליכם.

סוכני הנסיעות ממשיכים וממליצים על מלונות עסקיים בפריז (מלון "הפנינסולה", אשר ממוקם בלב העיר ופונה במיוחד לאנשי עסקים עם חדרי משרדים, ישיבות וטכנולוגיות מתקדמות לשיחות וידאו בכל קומה), בטוקיו (מלון "אנדאז טוקיו", אשר משקיף על העיר הענקית מגובה של עשרות קומות מעל הקרקע) ושטוקהולם בירת שוודיה (מלון "מיס קלרה" אשר זכה בשנה שעברה בתואר מלון השנה באירופה) – ועכשיו גם בתל אביב.

"מלוטש וסקסי". מלון נורמן בת"א | צילום: סיוון אסקיו

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן