פורבס ארה"ב יביא לישראל את 600 הצעירים המשפיעים ביותר בעולם

בימים של בידוד מדיני, תמיכה מועטה ברחבי העולם ומשבר מתמשך ביחסי ישראל-ארה"ב, מגיעה נקודת אור נדירה – וזוהרת במיוחד. מגזין פורבס ארה"ב, המגזין הכלכלי המוביל והנחשב בעולם, הכריז היום על קיומו של כנס "Under 30 EMEA" (הכולל את אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) הראשון, שיתקיים בחודש אפריל הקרוב ויצא, לראשונה, מחוץ לגבולות ארה"ב. לאחר שנים בהן הפך הכנס לאחד האירועים היוקרתיים והמדוברים ביותר במדינה החליטו ראשי המגזין לקיים השנה כנס מיוחד – אשר יערך דווקא בישראל, ויביא מאות יזמים ומנהיגים צעירים מכל רחבי העולם לירושלים ולתל אביב.

מאגד את מיטב המוחות בעולם. כנס "Under 30" מהשנה שעברה, פילדלפיה 

הכנס הייחודי מפגיש מדי שנה מאות צעירים מבטיחים ממגוון רחב של תחומים – החל ביזמים ומפתחים טכנולוגיים וחוקרים פורצי דרך, דרך מנהיגי יוזמות חברתיות, אנשי תרבות ורוח ופעילים פוליטיים ועד לספורטאים ואמנים מובילים מכל רחבי העולם. בסך הכל ישתתפו בכנס הנוכחי 600 צעירים: 200 יגיעו במיוחד מארה"ב, 200 ממדינות אירופה ו-200 נוספים מישראל, כשבמהלך 4 ימי הכנס (3-6 באפריל) יתקיימו שורה ארוכה של מפגשים, פאנלים, פרזנטציות, אירועי נטוורקינג והצגת פרויקטים של המשתתפים. "אנחנו מרחיבים את רשימת הצעירים המשפיעים לכל העולם, ואין מקום טוב יותר להתחיל בו מאשר אומת הסטארט-אפ, בה חדשנות היא המקור לכל מה שקורה", אמר רנדל ליין, עורך מגזין פורבס.

מחכה בקוצר רוח. ברקת | צילום: יח"צ

קיום הכנס בירושלים ובתל אביב צפוי למשוך, כאמור, מאות רבות של משתתפים ואורחים בכירים במיוחד אשר יגיעו לכנס וייחשפו, חלקם בפעם הראשונה, גם לסצינת ההיי-טק המתפתחת בירושלים. גם ראש העיר ניר ברקת הגיב בהתרגשות לפרסום והצהיר כי "ירושלים היא אחד המותגים החזקים ביותר בעולם והיום אנחנו מבססים את מעמדנו גם כמרכז עולמי לחדשנות ולמצוינות. כיזם, אני מבין היטב את החשיבות ואת הפוטנציאל של מפגש המוחות היצירתיים ביותר בעולם יחדיו. וכראש עיריית ירושלים אני גאה לארח את הכנס, ומצפה בקוצר רוח לקבל את היזמים החדשניים ביותר בעולם בעיר שלנו".

צפו ברנדל ליין, עורך מגזין פורבס ארה"ב, מספר על הבחירה בישראל:

 

ההחלטה על קיום הכנס דווקא בירושלים ובתל אביב התקבלה בהתרגשות רבה גם בקרב גורמים רבים נוספים בתעשייה הישראלית, במיוחד על רקע המצב המדיני והקריאות השונות לחרם על ישראל. רפי רוזנפלד וניר ברזילי, המו"לים והבעלים של מגזין פורבס ישראל הגיבו גם הם להחלטה ואמרו כי "אנו שמחים וגאים להיות שותפים בכנס הבינלאומי הראשון מסוגו, שיביא לישראל את 600 הצעירים המשפיעים בעולם. בתקופה של תחושת מצור מדיני, מדובר בהצבעת אמון מרשימה מצד המגזין הכלכלי המוביל בעולם במדינת ישראל ובכלכלתה".

הכנס יערך, כאמור, בתחילת חודש אפריל הקרוב ויאגד יחדיו מאות מנהיגים ויזמים צעירים ממגוון תחומים – כולם מנהיגים אשר צפויים להוביל את האנושות קדימה במהלך עשרות השנים הקרובות. לעדכונים לקראת הכנס בקרו באתר פורבס ישראל ובעמוד הפייסבוק שלנו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן