פורבס חותם על שותפות אסטרטגית עם טאבולה

פורבס ישראל אונליין Forbes.co.il וחברת המלצות התוכן טאבולה מכריזים על שיתוף פעולה ראשון.

"כחלק מהאסטרטגיה של פורבס ישראל, שמנו דגש על צמיחת זרוע הדיגיטל של המגזין. יחד עם טאבולה בחנו דרכים לשיתוף פעולה לפיתוח האתר. אנו רואים בטאבולה שותף משמעותי לצמיחתנו בישראל", כך מסר דרור שאייר, העורך הראשי של פורבס ישראל.

"שיתוף הפעולה עם פורבס והטמעת הפלטפורמה החדשה של טאבולה, יעניקו לגולשים של פורבס שיפור חווית התכנים שהם צורכים ויאפשרו להם לגלות תכנים איכותיים שיאהבו אך לא ידעו על קיומם״, אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה. ״אני מתרגש לעבוד בשנים הקרובות עם מותג בינלאומי חזק כמו פורבס, יחד עם בעלי פורבס ישראל, ניר ברזילי ורפי רוזנפלד, ועם צוות פורבס, על הבאת יכולות חדשות לשוק בארץ״.

אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה | צילום: יח"צ

אודות טאבולה

טאבולה היא פלטפורמת המלצות התוכן המובילה בעולם. החברה מספקת 360 מיליארד המלצות תוכן לכמיליארד משתמשים בכל חודש, באתרי התוכן הגדולים בעולם ובישראל, וביניהם MSN, CBS, USA TODAY, AOL, Business Insider, The Weather Channel, וואלה! News, גלובס, ספורט5.

בסקר שנעשה במרץ 2016 על ידי חברת קומסקור, נקבע שטאבולה היא חברת המלצות התוכן הגדולה בעולם.

בימים אלו עברה חברת טאבולה למשרדיה החדשים במגדלי אמות אטריום, רמת גן לקומפלקס רחב בן 3 קומות. כמו כן, היא פתחה מרכז פיתוח ראשון מסוגו בנגב, במרכז ההייטק בבאר שבע.

דרור שאייר, העורך הראשי של פורבס ישראל | צילום: שלומי יוסף

אודות פורבס ישראל

Forbes.co.il, בשיתוף האתר הבינלאומי, מציע תמהיל מרתק של תכנים גלובליים ומקומיים חדשניים: כתבות עומק, ראיונות עם בכירים בינלאומיים, ומדורים בתחומי ההשקעות, הפיננסים, הנדל"ן, הרכב והלייף סטייל. בנוסף, מאמץ פורבס ישראל את הניסיון הבינלאומי ואת המתודולוגיות של פורבס ומפרסם מחקרים ודירוגים מקומיים לצד הדירוגים הבינלאומיים של פורבס-ארה"ב.

האתר, כמו גם המגזין, הוא פרי שיתוף פעולה בין קבוצת R&B Media המתמחה במחקר ובתוכן כלכלי, ו-FI Media המוציאה לאור של פורבס ישראל – שתיהן בבעלות ניר ברזילי ורפי רוזנפלד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן