פורבס מציג: 18 עד 18 – בני הנוער המבטיחים ביותר בישראל

העולם משתנה. "דבר אינו נצחי בעולם, מלבד השינוי" אמר הרקליטוס לפני 2500 שנים, ואכן גם האנושות מעולם לא חדלה לצעוד קדימה. החל בגילוי האש וכלה בהמצאת הגלגל, החשמל, המחשב והיכולת לשגר תרנגולות על חזירים במשיכת אצבע דרך הסמארטפון – הטכנולוגיה מתפתחת בקצב אדיר, ומשנה את המציאות כפי שאנחנו מכירים אותה. אלא שלאחרונה נדמה שהקדמה, שעד לאחרונה התרגלה להתהלך בצעדי ענק, עברה לריצה; ילדים הולכים לגן עם טאבלט בתיק, גולשים בסמארטפון בבית ספר והופכים ליזמים טכנולוגיים עוד לפני גיל 18. 

אלה ילדים שכבר היום חוקרים, מפתחים, מתכנתים, ואפילו מרוויחים כסף בזכות הטכנולוגיה. הם חלק מהשינוי בעולם. הם פני הדור החדש – דור של ילדים שנולדו לקדמה הטכנולוגית, שמפתחים אפליקציות מהמחשב בחדר אחרי או בזמן בית הספר ושוברים שיניים בניסיון להסביר להורים שלהם איך הם עושים את זה. 


צפו ברשימה המלאה – 18 המוחות המבריקים בישראל מתחת לגיל 18


אבל לפני הכל הם בני נוער חושבים, אינטליגנטיים ורגישים. הם מקפידים לשמור זמן לחברים ולתחביבים נוספים, מסכימים שאין גבול לפיתוחים הטכנולוגיים בעתיד (למרות שלדעתם רחוק היום בו נראה מכוניות מעופפות ברחובות) ומלאים באבחנות על החיים בארץ, על מערכת החינוך שגידלה אותם ועל הפער הכמעט בלתי נתפס בין הדורות. 

18 הנערים והנערות בכתבה שלפניכם הם השפיץ הטכנולוגי של הנוער של היום ודור העתיד של ההייטק הישראלי. והם בסך הכל תיכוניסטים.

כתבות נוספות בפרויקט:

עשו את זה קודם: הישראלים הצעירים שכבשו את עולם ההייטק

לוויינים במקום ספרים: מערכת החינוך ממציאה את עצמה מחדש

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

לרכישת מנוי למגזין פורבס – לחצו כאן.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן