פחות מיממה לאחר שיצא לשוק: האקר פרץ את האייפון 5

זה לא לקח הרבה זמן ועכשיו גם האייפון 5 נפרץ. פחות מיממה עברה מאז יצא הסמארטפון החדש של אפל, והאקר אמריקאי פרסם כי הצליח לפרוץ את המכשיר. גראנט פול, המכונה chpwn פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונות המוכיחות שפרץ את המכשיר. התמונות מציגות את מסך האייפון 5 המכיל את כל האפליקציות המופיעות בחנות סידיה למכשירי אייפון פרוצים. 

מכשיר האייפון 5 | צילום: רויטרס

פול טוען כי החל את העבודה על פריצת האייפון 5 עוד בטרם יצא המכשיר לשווקים, אז פרץ את מערכת ההפעלה שלו, ה-iOS 6. לדבריו, לאחר שהשיג את המכשיר לקח לו חצי שעה בלבד לפרוץ אותו. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

פול, מתכנת מסן פרנסיסקו, ידוע בקהילת הטכנולוגיה האמריקאית כהאקר אייפונים. הוא היה אחד מחברי צוות האקרים שהצליחו לגרום לאפליקציית החיפוש הקולית סירי לפעול במכשירי אייפון פרוצים. בנוסף, פול מנהל אתר בו הוא מסביר לאחרים כיצד לפרוץ את מכשירי האייפון. 

תמונת האייפון 5 הפרוץ שפרסם גרנט פול בטוויטר 

פריצת האייפון מאפשרת למשתמשים להוריד למכשירם אפליקציות שאינן נגישות דרך חנות האפליקציות הרישמית של אפל. הפריצה מאפשרת למשתמשים לשלוט במערכת ההפעלה של המכשיר ולשחק עם הגדרותיה. על פי הדיווח בטק קראנץ', פריצתו של האייפון 5 מגדילה את העניין בו בקרב קהילת המתכנתים, מה שעשוי להגדיל את מכירות המכשיר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן