פרטנר: הרווח זינק ב-130%, ההכנסות ירדו ב-4%

פרטנר רשמה ברבעון השני של השנה רווח של 46 מיליון שקל, המהווה זינוק של כ-130% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. יחד עם זאת, רשמה החברה ירידה של 4% בהכנסותיה שהסתכמו ב-1.09 מיליארד שקל.

הירידה בהכנסות מוסברת מהמשך שחיקת ההכנסה ממתן שירותים סלולריים בשל התחרות הגוברת בענף. מנגד רשמה החברה עלייה בהכנסות מאירוח חברות אחרות על גבי הרשת הסלולרית שלה, וכן ממכירה של ציוד קצה.

גם הרווח התפעולי התזרימי (ה-EBITDA) רשם עליה של כ-4% והסתכם ב-291 מיליון שקל, כאשר ההוצאות התפעוליות רשמו ירידה של 8% והסתכמו ב-642 מיליון שקל.


חיים רומנו | צילום: סיון פרג'

מנכ"ל פרטנר, חיים רומנו ציין כי "תוצאות הרבעון השני של שנת 2014 משקפות את חוסנה של החברה ויכולתה להתמודד עם התחרות העזה והמתמשכת בשוק התקשורת. דבקותנו באסטרטגיה של החברה, שבבסיסה יצירת יתרון תחרותי בדגש על חדשנות טכנולוגית ואיכות השירות, נתנה את אותותיה ברבעון זה. אני מאמין כי איתנות החברה תמשיך להישמר בהתבסס על מובילות בתחום הטכנולוגיות ושירות הלקוחות שהם נכסי צאן ברזל שלנו".

גם פרטנר, כמו סלקום ופלאפון ממשיכה לאבד מנויים לספקיות הסלולר הקטנות, וברבעון החולף עזבו אותה כ-22 אלף מנויים. ההכנסה החודשית הממוצעת ממנוי סלולר עמדה על 76 שקל, לעומת 83 שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן