חברת פרטנר סיימה בהצלחה הטמעת מערכת ניהול טכנולוגיות מידע חדשה. המערכת, ServiceNow ביישום חברת DICOMANO, פועלת בטכנולוגיית מחשוב ענן ומאפשרת לרכז ולסווג פניות באופן דיגיטלי, לבצע בקרה שוטפת, לתעדף את נושאי הטיפול, ולקצר את זמן התגובה.
בפרטנר אומרים כי המערכת תאפשר לה לשפר את התפעולית ולהעניק חווית שירות איכותית יותר ללקוחות החברה.
"הפרויקט מהווה ניצן ראשון במעבר לפתרונות ענן מתקדמים", אומרת רונית רובין, סמנכ"לית מערכות מידע בפרטנר. "המערכת החדשה מסייעת לפרטנר בשיפור חוויית המשתמש ובמהירות המענה. יישום הפתרון עומד בקנה אחד עם חזון החברה, לפיו אנו מאפשרים לכל משתמש גישה מאובטחת מכל מקום ובכל נקודת זמן, תוך שמירה על קלות ונוחות המשתמש".
|
|