פרטנר מסתערת על שוק התיקונים: משיקה עשרות מעבדות לתיקון מיידי של סמארטפונים

חברת פרטנר הודיעה היום על מהלך כלל ארצי, במהלכו תפרוס הרשת 40 "מעבדות קצה" לביצוע תיקונים במכשירי הסלולר והטאבלט בפרק זמן קצר במיוחד וללא צורך לשלוח את המכשיר למעבדות המרכזיות. בשלב הראשון, יתנו המעבדות החדשות מענה ללקוחות הרשת בלבד, אך עד סוף הרבעון הנוכחי, לדבריהם, המעבדות יפתחו את דלתותיהן בפני לקוחות כל החברות, במהלך אשר מסמן את היעד הבא אשר עומד לנגד עיני החברה – שוק התיקונים הארצי.

עד היום, למעשה, נאלצו לקוחות חברות הסלולר אשר רצו לבצע תיקון מסוים לשלוח את המכשיר לאחת המעבדות המרכזיות – תהליך אשר גרר פרקי זמן בני מספר ימים (במקרה הטוב) עד להגעת המכשיר בחזרה. אפשרות נוספת אשר עמדה בפני הלקוחות היא להיעזר במגוון מעבדות קטנות ועצמאיות, אשר רבות מהן אינן מפוקחות או מוסמכות טיפול במכשירים על ידי היצרנים השונים.

מי יטפל במכשיר? | צילום: shutterstock

היום, כאמור, הודיעה חברת פרטנר על פריסה ארצית של 40 מעבדות, אשר יאפשרו ביצוע מגוון רחב של טיפולים ותיקונים במכשירים השונים מבלי צורך לשלוח את המכשיר למעבדה המרכזית. תהליך התיקון והטיפול כולו, מרגע הפקדת המכשיר ועד למסירתו חזרה ללקוח, תימשך שעתיים בלבד – כך מבטיחים בחברה.

"במסגרת פיילוט ממושך שערכנו גילינו, כי לקוחותינו מעדיפים לקבל מענה בנושא של תקלות מכשירים כבר במעמד הגעתם למרכזי השירות והמכירה. כידוע, מספר המעבדות לתיקון מכשירים סלולריים גדל בצורה משמעותית בשנתיים האחרונות, ולצד זה קיימות מעבדות רבות שאינן מקצועיות או מוסמכות. בכדי להמשיך ולהעניק ללקוחותינו שירות מקצועי וכולל, החלטנו לפרוס מעבדות תיקונים מוסמכות במרכזי ובחנויות החברה ברחבי הארץ" אמר בהודעה צביקה שיינפלד, סמנכ"ל חטיבת הקמעונאות בחברה. "המעבדות תיתנה פתרון לתקלות בנושאים המאפשרים זאת, כבר בעת פנייתם הראשונה של לקוחותינו לתיקון מכשירם וזאת בפרק זמן של עד שעתיים בלבד".

למעשה, זו הפעם הראשונה בה אחת מחברות הסלולר פועלת בכדי להשתלט על שוק התיקונים והטיפולים הארצי של מכשירי הסלולר. באמצעות המהלך הנוכחי מקווים בפרטנר להצליח למשוך לקוחות שונים לשירותי המעבדה והתיקון החדשים, ואולי, באמצעות כך, לפתות אותם לעבור לרשת באופן מלא.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן