פרטנר משיקה את מסלול הליסינג Orange New Smart Lease

פרוטנר משיקה את מסלול הליסינג Orange New Smart Lease, שמאפשר ללקוחות להתחדש כל שנה בדגם סלולרי חדש ולחסוך בכפל תשלומים על המכשיר הישן. המסלול כולל את כל דגמי ה-iPhone החדשים, במגוון הנפחים והצבעים והתשלום החודשי ייקבע לפי דגם המכשיר הנבחר.

החברה תעדכן את הרוכשים במסלול Orange New Smart lease בחשבונית ובהודעתSMS כי עומדת להסתיים שנת הליסינג ויש באפשרותם לבחור לממש את הזכות לדגם ה-iPhone של הדור הבא. אלו שיממשו את הזכות לדגם הבא, ייהנו מתשלום חודשי קבוע למכשיר ה- iPhone החדש באותו נפח זיכרון בכפוף לתנאי העסקה המלאים.

פרטנר מעמידה לרשות הלקוחות מסלולי תשלום נוספים – כרטיס אשראי, מזומן, חשבונית חודשית ועד לפריסה של 12-36 תשלומים. ההרשמה המוקדמת באתר החברה איננה מותנית בתשלום ומאפשרת לשמור את הזכות לרכישת דגמי ה- iPhone החדשים אשר ישווקו החל מ- 15.10. המחירים הרשמיים של הדגמים החדשים יפורסמו לקראת יום ההשקה.

לקוחות שיבחרו להשאיר את המכשיר ברשותם בתום 12 חודשים ישלימו את יתרת התשלום בפריסה ל-12 חודשים נוספים וזאת בהתאם למחיר העסקה שנקבע ביום רכישת המכשיר.

אייפון 6s. באתר החברה נפתחה ההרשמה לקראת ההשקה הרשמית

מסלול הליסינג של פרטנר כולל את כל דגמי ה-iPhone החדשים, במגוון הנפחים והצבעים
והתשלום החודשי ייקבע לפי דגם המכשיר הנבחר וישולם בכרטיס אשראי.

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית, של פרטנר ציין: "מסקרים ולמידת התנהגות השוק עולה כי כ-30% מבעלי מכשירי ה-iPhone משדרגים תוך שנה למכשיר החדש ביותר המשווק על ידי אפל וכ-20% נוספים משדרגים תוך שנה וחצי. כחברה מובילה במכירת מכשירים וציוד קצה בארץ מזה מספר רבעונים, פרטנר בנתה מסלול אטרקטיבי ביותר שיאפשר ללקוחות אלה ליהנות מ-iPhone חדש, בהתאם לצרכיהם. פעילות זו הינה המשך ישיר של שיתופי הפעולה עם חברת Apple, הבאה לידי ביטוי, בין היתר, בהקמת 13 חנויות Apple בשיטת חנות בתוך חנות במרכזי השירות של החברה ובהשקת אוזניות המותג beats".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן