פריון התמזגה עם חטיבת הסרגלים של קונדואיט: "אירוע מעצב, שילוב רב עוצמה"

פריון וקונדואיט הודיעו היום על הסכם מיזוג בין פריון לחטיבת הסרגלים (Client Connect) של קונדואיט. החברה המשותפת הניבה ברבעון החולף הכנסות של 367 מיליון דולר, ורווח נקי של 93 מיליון דולר.

לאחר השלמת העסקה יחזיקו בעלי המניות הקיימים של קונדואיט ומחזיקי האופציות ב-81% מהמניות של פריון, ובעלי המניות הקיימים של פריון ומחזיקי אופציות ב-19%, על בסיס דילול מלא. הארגון המשולב ינוהל על ידי ג'וזף מנדלבאום, המנכ"ל הנוכחי של פריון, ויעקב קאופמן, סמנכ"ל הכספים הנוכחי של החברה.

"מדובר באירוע מעצב עבור החברה שלנו", אמר מנכ"ל פריון, ג'וזף מנדלבאום. "זהו שילוב רב עוצמה עבור העובדים ובעלי המניות שלנו. זהו מקרה שבו באמת אחד ועוד אחד שווה שלוש. העסקים שלנו משלימים אחד את השני ויאפשרו לנו להגדיל את ההשקעה בחדשנות המוצר. אני מאוד שמח לקדם בברכה את כל הלקוחות של החטיבה ומקווה להמשך ההצלחה הגדולה שהם השיגו עד כה".

מנכ"ל פריון, ג'וזף מנדלבאום | צילום: מתוך יוטיוב

רונן שילה, המנכ"ל והמייסד המשותף של קונדואיט, הוסיף כי, "אנחנו לא יכולים להיות מאושרים יותר מאשר מהשילוב הזה. פריון היא חברה משגשגת, ציבורית, אשר שותפה לערכים שלנו. אני מכיר את ג'וזף במשך זמן רב ואין לי ספק שיצעיד אותנו קדימה".

פריון היא חברה העוסקת בפיתוח ושיווק תוכנות ושירותים מתקדמים למשתמשי דואר אלקטרוני. קונדואיט היא חברת הייטק ישראלית המפתחת סרגל כלים הניתן להתאמה לאתר אינטרנט או כאפליקציה לסמארטפון, ובכך מאפשרת לספקי תוכן לתקשר עם המשתמשים. הסרגל ניתן להורדה מאתרי תוכן ומאפשר למשתמשים ליהנות מתכנים הקשורים לאותם אתרים, ישירות מסרגל הכלים המוטמע בדפדפן.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן