פרקליטות המדינה דורשת: 15 שנות מאסר ל"מיידוף הישראלי"

המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה הגישה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב טיעונים לעונש בכתב בתיק של ערן מזרחי, אשר הודה והורשע בביצוע עבירות מרמה, הונאה וגניבה רבות בסך של עשרות מיליוני שקלים וכן בעבירות זיוף והלבנת הון.

במסגרת הטיעונים לעונש עתרה הפרקליטות להשית על ערן מזרחי עונש מאסר מכביד ומרתיע שלא יפחת מ-15 שנות מאסר. בנוסף ביקשה המאשימה כי בית המשפט יפסוק פיצוי לנפגעים על פי סכום הגניבה שנגנב מכל אחד מהנפגעים, ועד לתקרה המותרת בחוק של 258 אלף שקל וכן קנס בסך מיליון שקל. התיק מנוהל על ידי עורכי הדין יוחאי בן שמואל ויוסי אלון מהמחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן


צילום: IngImages ASAP

לפני כחודשיים הרשיע בית משפט המחוזי בתל אביב את מזרחי, מי שכונה "מיידוף הישראלי", על סמך הודאתו, ב-83 אישומים בעבירות רבות של גניבה בידי מורשה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, משיכת שיק ללא כיסוי, זיוף מסמך בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף וכן עבירות של הלבנת הון. היקף עבירות המרמה שבהן הודה ערן מזרחי מסתכם בכ-57 מיליון שקל.

במעשיו המתוארים בכתב האישום, קיבל הנאשם מהנפגעים, במרמה בנסיבות מחמירות, בהסתמך על מצגי השווא השקריים וטענות הכזב שהציג להם, סכומי כסף גדולים של כ-47 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן