צפו בתמונות הראשונות: אייל עופר בונה את הדירה היקרה ביותר במנהטן

ניו יורק צפויה להתחדש בקרוב בדירת פנטהאוס חדשה ויקרה במיוחד. עם מחיר מבוקש העומד על 130 מיליון דולר, דירת הטריפלקס הנפרשת על פני יותר מדונם מתוכננת להימצא בראשו של מגדל היוקרה החדש ברחוב פארק אבניו היוקרתי ולזכות בתואר המכובד – הדירה היקרה ביותר שנראתה אי פעם בניו יורק.

המגדל ימנה 54 קומות ובנייתו צפויה להתחיל בפברואר 2015. מיקומו, כשני רחובות מהסנטרל פארק ויוקרתו ממצבים אותו כמתחרה העיקרי לפרויקט המוצלח הקודם של עופר: סנטרל פארק ווסט 15 שנחשב לאחת מהכתובות היוקרתיות ביותר בניו יורק כיום ואותו הקים עופר יחד עם משפחת זקנדורף – דור שלישי ליזמי נדל"ן ניו יורקים וקרן השקעות נדל"ן שמנוהלת על ידי גולדמן זאקס.

הדמייה: Zeckendorf Development LLC and Seventh Art

דירות היוקרה במגדל הסנטרל פארק ווסט 15 נמכרו כולן תוך 4 שנים בלבד. בין הקונים ניתן למצוא שמות ידועים כמו לויד בלנקפיין, מנכ"ל גולדמן זאקס, המיליארדר דניאל לואב, המוסיקאי סטינג והשחקן ההוליוודי דנזל וושינגטון. בהשארת המגדל היוקרתי אף נכתב גם ספר על ידי הסופר מיכאל גרוס, בו תועדה מלחמה על אחד מהפנטהאוזים במגדל.

אך השאלה האמתית היא כמה עוד דירות יוקרה יכול השוק הניו יורקי להכיל? במקביל לתכנונו של בניין היוקרה החדש בפארק אבניו, מדרום וממזרח לסנטרל פארק נמצאים בפיתוח מתקדם מספר פרויקטים יוקרתיים נוספים, אשר עדיין לא נמכרו במלואם.

עד כה שיא הדירה היקרה ביותר שנרכשה בניו יורק שייך לקטרינה ריבולווה, בתו של מיליארדר רוסי, אשר שילמה 88 מיליון דולר עבור פנטהאוז בפרוייקט הסנטרל פרק ווסט 15.

הדמייה: Zeckendorf Development LLC and Seventh Art

את מגדל הפארק אבניו 520 עיצבו אדריכלי חברת רוברט א.מ שטרן והוא צפוי להכיל 31 בתים יוקרתיים במיוחד. מתוכם 7 דופלקסים הנפרשים על פני 850 מ"ר ומתומחרים ב-67 מיליון דולר, 23 דירות בעלות קומה אחת בלבד בגודל של 427 מ"ר, המתחילות ממחיר של 16.2 מיליון דולר וכמובן את גולת הכותרת – פנטהאוז הטריפלקס שיעלה לדייר  המא(ע)ושר 130 מיליון דולר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן