קבלו הצצה למשרדיה החדשים של פייסבוק בתל אביב

בחודשים האחרונים הושלמה בנייתו של מגדל נוסף בשדרות רוטשילד בתל אביב עם מעלית שקופה שפונה לשדרה, לובי בעל תקרה גבוהה במיוחד ונוף עוצר נשימה לרחובות תל אביב שנמשכים עד הים במערב ויפו בדרום. המגדל שיושב בפינת הרחובות שדרות רוטשילד ונחלת בנימין הוא חלק משינוי שעוברת השדרה בשנים האחרונות וכחלק ממנה צפויים לקום בקרוב לא מעט גורדי שחקים נוספים. מתוך 28 הקומות של מגדל רוטשילד 22, ארבע קומות שייכות לפייסבוק ישראל שנכון להיום מעסיקה קרוב ל-60 עובדים, אך מתכוונת להשלים גיוס מאסיבי של עובדים עד סוף השנה הנוכחית, במטרה להגדיל בין היתר את מרכז הפיתוח שלה בתל אביב ב-50%.

אונבו תחילה

באוקטובר 2013 רכשה פייסבוק את אונבו (Onavo) הישראלית תמורת סכום המוערך בכ-200 מיליון דולרים. העסקה שימשה כדריסת הרגל הרשמית של החברה בישראל ורואי טיגר, אחד ממייסדי אונבו הפך למנכ״ל מרכז הפיתוח של פייסבוק בישראל.

בדיוק לפני שנה מינתה פייסבוק העולמית את עדי סופר תאני כמנכ״לית ומנהלת הפעילות של החברה בישראל, אחרי ששימשה כמנכ״לית חטיבת ה-B2C ב-888 ויו״ר Ginger Software הישראלית – סטארטאפ המפתח טכנולוגיה לתיקון שגיאות כתיב, תחביר ודקדוק באנגלית.

"הקיר" במשרדי פייסבוק | צילום: גיקטיים

במסיבת עיתונאים שערכו השניים הבוקר במשרדי החברה בתל אביב, שיתפו תאני וטיגר במעט מספרים מעניינים על השוק המקומי. בין היתר גילו השניים כי לפייסבוק 4 מיליון משתמשים בישראל, שהם 70% מסך הישראלים המחוברים לרשת האינטרנט. 3.5 מיליון מהמשתמשים פעילים ברשת החברתית באמצעות המובייל ו-3 מיליון משתמשים פוקדים את פייסבוק לפחות פעם אחת ביום. (הממוצע אגב, עומד על 15 כניסות ביום לרשת החברתית).

אז איך נראים המשרדים החדשים של פייסבוק בישראל? מצאנו דימיון רב למשרדי גוגל הישראלים, אם כי העיצוב הרבה יותר שמרני כאן, ונראה כי ניתנה חשיבות גדולה מאוד לצד הפרקטי ולרצון לייצר סביבת עבודה נוחה, אבל כזו שמשדרת בסופו של יום – עבודה.
העובדים יושבים באופן ספייס מלא באור שמש שנכנס מהחלונות הגדולים שמקיפים את החלל כולו. השולחנות מתכווננים כך שניתן להעלות ולהוריד אותם במטרה לעבוד בישיבה או בעמידה ומטבחון מאובזר דואג לרווחתם לצד מסעדה שפועלת על בסיס לו״ז ארוחות קבוע. צפו כיצד זה נראה מבפנים.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

מסתבר שפיתוח מובייל הולך טוב עם בירה קרה

מזמינים מוצרים מחו׳׳ל? 3 שירותים חדשים שכדאי מאוד שתכירו

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן