קיצור זמן ההמתנה: NowForce הישראלית מגייסת 4.5 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי NowForce, אשר פיתח אפליקציה המקצרת באופן משמעותי את זמני הגעתם של כוחות החירום אל מוקדי האירוע, הודיע על השלמת סבב גיוס B בהיקף של 4.5 מיליון דולר. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה חברת ורינט (Verint) הציבורית, ביחד עם המשקיעים הקיימים – Winnovation, Indigo Strategic Holding LP ו-Monet Venture Group Limited.

זוהי לא הפעם הראשונה בה שתי החברות נפגשות; בשנת 2014 חתמו Verint ו-NowForce על הסכם, במסגרתו אפליקציות המובייל וההזנקה (Dispatcher) של NowForce הוטמעה במערכת Nextiva SMC של ורינט, גרסת הדור הבא לניהול אירועי חירום ומשימות בשטח. בשיחה עם גיקטיים הסביר אסף שפרן, אחד ממייסדי החברה, כי הגיוס הנוכחי יוביל להעמקת שיתוף הפעולה של החברה ביחד עם ורינט למטרות שיווק ומכירות המוצר.

מערכת הצלה לגופי חירום ולאדם הפרטי

כולנו יודעים שעם כמות מקרי החירום בארץ, זמן התגובה של כוחות החירום יכול לעשות את ההבדל בין חיים ומוות. חברת NowForce הישראלית נרתמת לעזרה, ומציגה פתרון שנועד להאיץ את זמן תגובה זה. המערכת של החברה מכונה SNAP והיא מורכבת משלושה חלקים: ה-Dispatcher (מערכת שליטה ובקרה למוקד החירום), ה-Mobile (אפליקציה למכשירי הטלפון של כוחות החירום) וה-SOS (אפליקציה למכשירי טלפון של משתמשים רגילים). ה-Dispatcher פונה לנותני השירות – כבאים, חובשים, מאבטחים או טכנאים, ומאפשר להם לקבל את המקרה הרלוונטי ספציפית להם.

אפליקצית ה-SOS פונה אל האדם הפרטי, ומאפשרת לכל אזרח המחובר למערכת להפעיל קריאת מצוקה במידת הצורך, וזו תשדר את המיקום שלו או תחייג באופן אוטומטי למספר טלפון רלוונטי. כמו כן, ניתן לשדר בלייב אודיו או וידאו מהזירה, ולהתריע עוד לפני שהאירוע עצמו מתרחש, ולהזהיר את הגופים הרלוונטים מבעוד מועד במידה ומבחינים בהתרחשות חשודה. הפתרון השלישי, ה-Mobile, מציע מערכת שיודעת לאתר באופן אוטומטי את כוחות החירום המתאימים שנמצאים קרוב למקום האירוע באמצעות ה-GPS שבסמארטפון.

מקצרת את זמני הדיווח ומצילה חיים | צילום: NowForce

לאחר שהמערכת איתרה את האנשים בעלי ההכשרה המתאימה לטפל באירוע הנמצאים בקרבת מקום, המערכת תשלח להם התראה מתפרצת למכשיר הטלפון ותיידע אותם בדבר המקרה ובמיקומו ותחכה לתגובתם. במידה והם יודיעו חזרה למוקד שהם מגיבים למקרה, האפליקציה במכשיר תכוון בדרך הקצרה ביותר למקום האירוע ובמקביל תשלח עדכונים בזמן אמת למוקד ואף תעדכן במידה וקיים הצורך בהגעת כוחות נוספים למקום.

״אנו שמחים כי ורינט, מובילה עולמית בתעשייה הבטחונית, הצטרפה כבעלת מניות ומשקיעה אסטרטגית ב-NowForce. המימון הנוכחי יאפשר ל-NowForce להמשיך בצמיחה האגרסיבית שלה בשווקים מרכזיים תוך כדי הרחבת שיתוף הפעולה במוצרים הרלוונטים של ורינט״, אמר שפרן.

החברה נוסדה בשנת 2008 על-ידי אסף שפרן, אנשל פפר ויונתן בנדהיים ומחזיקה כיום משרדים בישראל ובארצות הברית. מהקמתה של החברה השלימה 2 סבבי גיוס בגובה של 8.5 מיליון דולר.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים: תמונת מצב – האפליקציות הפופולאריות ביותר בארה"ב

עוד בגיקטיים: אפל מעסיקה 800 מהנדסים על פיתוח מצלמת האייפון הבאה

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן