קרב כלבים: עופר עיני נגד ישראל כץ והכלב צ'אבי

‎המאבק לגבי הרפורמה בנמלים עובר לזירות לא צפויות – ומערב אפילו את חיות המחמד של הנצים. היום מצא את עצמו צ'אבי (כלבו של ישראל כץ, לא שחקן הכדורגל) שלא במתכוון במרכז העניינים. 

"רפורמה שנבנית בטיול עם הכלב צ'אבי היא לא רפורמה שמתייחסים אליה ברצינות" – כך אמר מוקדם יותר היום יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, במהלך מסיבת עיתונאים במסיבת עיתונאים שבה הכריז שר האנרגיה סילבן שלום על קידום רפורמה ארגונית בחברת החשמל. 

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

עיני תקף בדבריו את שר התחבורה, ישראל כץ, על התנהגותו בכל הנוגע לרפורמת הנמלים. כץ כתב לפני כשלושה שבועות בדף הפייסבוק שלו, "יצאתי הבוקר לטייל עם הכלב צ'אבי, הגענו לאגם האהוב עליו, ראיתי אותו שוחה, הסתכלתי במים ואמרתי לעצמי – ואוו. עשינו את זה. הרפורמה בנמלים יצאה לדרך". עיני הגיב לדברים כי "דרך ההידברות היא הדרך היחידה להגיע להסכמות עם העובדים ולהביא רפורמה".

כעת הגיע זמנו של שר התחבורה להגיב. "עופר עיני ידידי, אני מתפלא עלייך", כתב כץ בחשבון הפייסבוק שלו. "למה להתנפל על צ`אבי, כלב כל כך נחמד, באמצע מסיבת עיתונאים בנושא החשמל?".


הכלב צ'אבי | צילום: מתוף דף הפייסבוק של ישראל כץ

"אתה יודע שהרפורמה בנמלים יצאה לדרך לאחר 4 שנות הכנה מקיפות?", שאל כץ, "שימוש בקצת חוש הומור, גם בנושאים רציניים, עוד לא הזיק לאף אחד. צ'אבי לא ארגן שביתות ברכבת, לא בתעופה, ולא מאיים להשבית את הנמלים יחד עם אלון חסן ולגרום נזק של מיליונים רבים למשק".

"תגלה מנהיגות ותתמוך ברפורמה בנמלים", סיכם כץ. "אחר כך נשב כל הלילה בחוף, נספר בדיחות ונצחק. אם יש לך כלב – תביא. יהיה אחלה כייף".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן