קרן גלילות קפיטל תשקיע 1.5 מיליון דולר בחברת המודיעין העסקי אינסייטרה

 

קרן ההון-סיכון גלילות קפיטל תשקיע 1.5 מיליון דולר בחברת הסטראט אפ אינסייטרה (Insightera) המפתחת טכנולוגיה בתחום השיווק והמודיעין העסקי. 

אינסייטרה, שהוקמה ב-2010 על ידי מיקי אלון ומייק תלם, פיתחה מערכת המאפשרת לחברות הפועלות מול בתי עסק להאיץ את תהליכי המכירות על ידי ניתוח הפעילות העסקית באתר האינטרנט שלהן. המערכת של אינסייטרה מתממשקת למערכות השיווק והמכירות של לקוחותיה ומאפשרת להם לנצל בצורה מיטבית את הנכסים השיווקיים: אתר האינטרנט, חומרים שיווקים, ומידע קיים במערכות ניהול שירות. המערכת מנתחת ומגיבה להתנהגות הגולשים באתר בזמן-אמת. המערכת של אינסייטרה הושקה ב-2012 ומאז הותקנה ביותר מ-50 חברות.

גלילות קפיטל משקיעה בחברות סטארט אפ ישראליות בתחומי אבטחת המידע, אינטרנט ויישומי מובייל. מדובר בהשקעה שלישית לקרן אחרי שכבר השקיעה בחברות פורטיקור ולייטסייבר. עם השלמת ההשקעה יצטרף אריק קלינשטיין, שותף מנהל בקרן גלילות קפיטל, למועצת המנהלים של אינסייטרה.

מיקי אלון, מייסד משותף ומנכ"ל אינסייטרה, אמר כי "ריבוי מקורות המידע בעידן הרשתות החברתיות והענן מאפשר לנו להביא את העוצמה של ניתוח מידע בזמן אמת אל העולם העסקי. המערכת ממנפת את המשאבים השיווקים הקיימים של לקוחותינו ומאיצה את תהליכי המכירה בעשרות אחוזים".

אריק קלינשטיין, מנהל שותף בגלילות קפיטל פרטנרס ציין: "אינסייטרה פועלת בתחום הצומח במהירות. מצאנו באינסייטרה ייחודיות טכנולוגית וחזון מסחרי המנוהל בידי צוות מייסדים מנוסה ומגובש".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן