רוצים לחסוך השנה? אלו האפליקציות שיעזרו לכם לעשות זאת

החלטות לשנה החדשה זה דבר נהדר. רבים מבטיחים לעצמם אי אילו הבטחות במגוון תחומים: יש את אלו אשר נודרים כי השנה יעשו ספורט באופן קבוע או יקפידו הקפדה יתרה על המשקל, אחרים מחליטים לקרוא יותר או להשקיע בתחביב מסוים, ולא מעטים מחליטים לצמצם בהוצאותיהם השוטפות. לשם כך בדיוק יזמים שונים ברחבי העולם מפתחים אפליקציות מיוחדות, אשר יעזרו לכם לצמצם את ההוצאות ולחסוך כסף רב. עבור כל אלו אשר החליטו כי בשנת 2014 הם יחסכו כסף, אלו האפליקציות המומלצות ביותר אשר יסייעו לכם לעשות זאת.

LearnVest

אפליקציה זו מיועדת עבור אנשים אשר מעוניינים לתכנן מראש את התקציב שלהם, אבל פשוט לא יודעים מאיפה להתחיל. בתור התחלה, תתבקשו לסנכרן את חשבונות החסכונות וההשקעות שלכם, כמו גם את חשבון העו"ש שלכם. לאחר מכן, האפליקציה תתחיל לנתר את הכנסותיכם והוצאותיכם, ותספק לכם דו"ח מקיף אשר סוקר את ההרגלים הפיננסיים שלכם – על מה אתם מוציאים כסף, כמה, מתי, ואיפה. לאחר מכן האפליקציה תדרבן בכם להציב לעצמכם יעדים מוגדרים, ותעקוב באופן שוטף אחר עמידתכם בהם. אם תחרגו מיעדים אלו האפ' לא תהסס לנזוף בכם, וכמובן שתזכור גם לפרגן כשתעמדו ביעדים אלו.

Personal Capital

האפליקציה הזו מסייעת למי שרוצה להעיף מבט חטוף על נתוניו הפיננסיים, מבלי להשקיע זמן ומאמץ רבים מדי. לשם כך, האפליקציה מציגה מגוון רחב במיוחד של נתונים באופן גרפי וברור, ועושה שימוש נרחב בעזרים ויזואליים צבעוניים ופשוטים. כך תוכלו לעקוב בחטף אחר מצב החשבון שלכם, מצב ההשקעות וכמות ההוצאות החודשית שלכם. בנוסף, מציעה האפליקציה חיבור ישיר ליועץ השקעות מוסמך אשר יוכל לייעץ לכם באמצעות האפליקציה או באמצעות הדוא"ל.

צילום: shutterstock

BillGuard

אפליקציה זו מרכזת את כל החשבונות השוטפים אשר אתם משלמים, ויש הרבה כאלו. מים, חשמל, גז, ארנונה, טלפון, סלולר, כבלים, אינטרנט, מים מינרליים, עיתון, ועוד ועוד. באמצעות האפליקציה ניתן לשלם את כל חשבונות אלו במקום אחד ומכרטיס אשראי אחד. האפליקציה מחשבת גם את ממוצע התשלומים שלך לכל גוף ומתריעה בפניך אם תשלום מסוים נראה מפוקפק או חריג במיוחד. ואם זה לא מספיק, האפליקציה מחפשת עבורך קופונים והצעות זולות במיוחד מחברות שונות, אשר יוכלו להוזיל באופן קבוע את הוצאותיך השוטפות.

Google Wallet

רבות דובר על הארנק הדיגיטלי שבגוגל כל כך רוצים להחדיר לשוק. אבל מעבר ליתרון הפיזי בדמות הפסקת הצורך לסחוב ארנק מלא בכסף ובכרטיסי אשראי, הארנק הדיגיטלי יעזור במיוחד לאלו אשר אינם מסתדרים עם איסוף ושמירה של קבלות, שכן האפליקציה מתעדת ושומרת עבורכם באופן מסודר כל קבלה וחשבונית, וכך מאפשרת מעקב נוח ומדויק אחר הוצאותיכם.

Lifelock Wallet

האפליקציה החדשה היא תוצר של מיזוג בין חברת אבטחת הסייבר Lifelock למיזם הארנק הדיגיטלי Lemon Wallet, ומטרתה להתחרות בארנק הדיגיטלי של גוגל. מטרה יומרנית למדי, אבל בינתיים נראה כי הולך להם לא רע. האפליקציה מציעה גם היא אפשרות לשלם באמצעות הטלפון מבלי לסחוב כרטיסי אשראי או כסף מזומן, ובנוסף מאפשרת לסרוק כרטיסים מזהים (ת.ז, רישיון נהיגה) ישירות לאפליקציה. בנוסף, אם כן הלכתם עם ארנק פיזי וזה נגנב, באמצעות תהליך פשוט באפליקציה החברה תשהה את פעילותם של כל כרטיסי האשראי שלכם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן