Forbes Israel Logo

מה חדש: חדר כושר שלם בגודל כף היד ואתר אונליין חדש לחובבי הספורט

ריבוק משיקה חנות מקוונת שתציע מהדורות ייחודיות לאתר, ב-The Vera מציעים לכם לרכוש את המצעים והסבונים מהחופשה במלון - וגם יקב הרי גליל עם יין חדש וחורפי

Reebok משיקה, לראשונה בישראל, אתר אונליין בו ניתן יהיה לרכוש את מגוון מוצרי המותג, החל מנעלי ספורט, נעלי הסניקרס הקלאסיות, ביגוד ספורט, ופריטי אופנה לנשים, גברים וילדים. כמו כן, ניתן יהיה לרכוש בחנות המקוונת גם מהדורות מיוחדות של קולקציות נבחרות של ריבוק, כמו, Nano x classic leather legacy, ZIG, קולקציות נשים ייחודית ושיתופי פעולה בלעדיים, תחת קטגוריית HYPE.

"צמיחת האונליין מאז פרוץ משבר הקורונה נתנה לנו דחיפה משמעותית בהאצת התהליכים ועל כן בחרנו להשקיע את מירב המשאבים בזירה המקוונת והשקת אתר ייעודי ל-Reebok בישראל", אומר סמנכ"ל השיווק גיא קוזוסש. "עבדנו על האתר זמן ממושך ובצורה יסודית על מנת להעניק חווית משתמש טובה ונוחה לקהל לקוחותינו".

קולקציות סתיו-חורף של Reebok. צילום: יח"צ
קולקציות סתיו-חורף של Reebok. צילום: יח"צ

בגזרת הגברים מצאנו מנעד רחב של ביגוד ספורט לאימון בחדר הכושר או בחוץ, ושלל אביזרים, כמו תיקים, כובעים וגרביים. אלה מתווספים לנעלי הריצה, הסניקרס והדגמים האייקונים של ריבוק כמו ה-Classic Leather Premier. אצל הנשים, הקולקציה החדשה מציעה ז'קטים ופריטי אופנה בשלל גוונים, כמו ז'קט קורדורוי קלאסי בגווני לבן וקרם. בנוסף, חזיות אימון, סווטשרטים, טייצים מבריקים, נעלי ספורט וסניקרס.

אימון אפקטיבי ב-5 דקות

חברת SmartGym מבטיחה לשנות לכם את החשיבה על אימוני כושר ומציעה מכשיר אימון חדשני שגם יכניס אתכם לכושר וגם ישפר משמעותית את המוטיבציה להתאמן. וכשמשך האימון הוא 5 דקות בסך הכל, זה לא נראה מסובך. מכשיר ה-Activ5, שמלווה באפליקציית אימונים ייעודית לאימוני כח איזומטריים בכל זמן ובכל מקום – אבל זה כבר תלוי בכם.

הגאדג'ט הקטנטן עושה דבר אחד בלבד: מודד את הלחץ שמופעל עליו ובכך מאפשר לבצע מגוון רחב של תרגילים לאזורי גוף שונים, ללא משקולות, ללא קפיצים וללא חדר כושר. בנוסף, הוא מסייע במוטיבציה לבצע את התרגילים, זאת באמצעות מדידת עוצמת הכוח שאנחנו מפעילים בכל שלב והמעקב אחר ההתקדמות לאורך תקופה, הכל באמצעות האפליקציה.

האפליקציה עצמה כוללת מאות תרגילים ועשרות תכניות אימון הזמינים בעברית ובאנגלית. מכיוון שהמכשיר מתאים כל אימון בדיוק לרמת הכוח של המשתמש, ניתן לקבל הנחיות ברורות להמשך, לעקוב אחרי ההתקדמות ואף להגביר את רמת הכוח לאורך הזמן, עם עשרות תרגילים לכל השרירים החשובים בגוף. (מחיר: 549 שקל, להשיג באתר המותג).

Activ5. צילום: יח"צ
Activ5. צילום: יח"צ
זיכרונות מחופשה אורבנית

מלון The Vera החליט לאפשר לאורחים להנות מחווית האירוח הייחודית שהוא מציע גם לאחר החופשה. המלון השיק לאחרונה חנות אונליין בה ניתן לרכוש מגוון רחב של פריטים, החל ממצעים איכותיים ומפנקים מכותנה מצרית, דרך סבונים ועד יצירות אומנות של אמנים מקומיים, כמו ריהוט או מנורות שולחן.

לדברי דני תמרי, בעל המלון, הפריטים נבחרו על מנת להדהד ולהזכיר לאורחי המלון את הזיכרונות הנעימים והחוויה האורבנית שחוו במלון. "כל פריט משקף את הקסם, האלגנטיות והסביבה של בית המלון. המתנות והמזכרות מיוצרות מהמרכיבים האיכותיים ביותר, על ידי יצרנים מקומיים ותל-אביביים ומשקפים את התרבות והמורשת של המלון".

המלון ממוקם בלב ליבה ההיסטורי של תל אביב, בסמוך לשדרות רוטשילד המפורסמות באדריכלות הבאוהאוס, לשכונת נווה צדק הציורית וההיסטורית ולשכונת פלורנטין המתעוררת. (לילנבלום 27, ת"א, לחנות המלון).

מוצרי רחצה באתר המקוון של מלון The Vera. צילום: יח"צ
מוצרי רחצה באתר המקוון של מלון The Vera. צילום: יח"צ



יקב הרי גליל משיק בציר חדש ליין גרנאש, אחד מהיינות הבולטים של היקב. גרנאש 2017 הוא יין יבש במיוחד העשוי מ-100% ענבי גראנש שמעניקים לו ארומה של דובדבן אדום, פרחי בר, רמז לאדמה ותבלין ומרקם קטיפתי עם סיומת ארוכה.

היקב, שדוגל בחזון הבר קיימא למען הדורות הבאים תוך שימור הסביבה הטבעית והייחודית של הגליל, מיישם גישה זו בכל הכרמים שלו ובכך מביא לשיפור איכות הגפנים ומטיב עם הקרקע. (69 שקל, להשיג בחנויות יין ורשתות שיווק נבחרות).

גרנאש 2017 של הרי גליל. צילום: יח"צ
גרנאש 2017 של הרי גליל. צילום: יח"צ
שגרת טיפוח

CALLYS, מותג טיפוח שוויצרי שנחת לאחרונה בישראל, מציע לראשונה שדרוג ואף חלופה לחלק ממוצרי הטיפוח שלכם באמצעות מזרקי סרום חדשניים בעלי פורמולות נקיות: 100% היפואלרגני, טבעוני ונטול פרבנים.

ברשת הפארם Be, שמוצרי המותג ימכרו בלעדית בסניפיה, אומרים כי "לאור הביקוש הגובר בעידן הקורונה למוצרי אסתטיקה פרא-רפואיים לשימוש ביתי, ללא צורך בהתערבות בקליניקה, הוחלט לייבא מותגי איכות הנושאים בשורה חדשנית ממעבדות מובילות באירופה".

מזרקי הסרום של קאליס מבטיחים לטפל בעור הפנים בהתאם לגיל, אשר משפיע על אזורים שונים בעור הפנים ובקרקפת, זאת באמצעות הרכיבים שיכולים לעכב את השפעתו על הנראות שלנו.

הספקנו להתנסות בסרום לטיפול מרוכז אנטי-אייג'ינג באזור העיניים, ולטיפול בכהות ונפיחות. הסרום מתאים לשימוש מרוכז מדי בוקר או ערב למשך 60-75 ימים, ומכיל חומצה היאלורונית, למילוי קמטים, אלנוטאין להרגעה וריכוך, רכיבים לשיפור יצור הקלגין והאלסטן בעור ועוד. כולם יחד מסייעים בטשטוש קמטי ההבעה, הפחתה של כהות סיב העיניים, הורדת נפיחות ומראה רענן ומוצק יותר. (טווח מחירים: 199-259 שקל, בלעדית בסניפי Be).

מזרקי הסרום של המותג השוויצרי Callys. צילום: יח"צ
מזרקי הסרום של המותג השוויצרי Callys. צילום: יח"צ



מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה משיק מארז טיפוח שמכיל מוצרים לטיפול בעור שמן ובעייתי. המוצרים, מסדרת אפקלאר, מרכיבים שגרת טיפוח יומיומית שכוללת ניקוי, לחות והגנה מהשמש.

השלב הראשון, ניקוי באמצעות אפקלאר ג'ל לטיהור וניקוי עור הפנים מבלי לייבש את העור; השלב השני, טיפול באמצעות תחליב אפקלאר דואו+ המסייע בהעלמת פגמי עור קיימים ובמניעת הופעתם החוזרת של פצעונים; השלב השלישי, קרם הגנה מהשמש עם גוון, במרקם קליל שאינו דביק ואינו קומודגני. (מחיר המארז 79 שקל, להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, ואונליין).

לה רוש פוזה, מארז אפקלאר/ צילום: יח"צ
לה רוש פוזה, מארז אפקלאר. צילום: יח"צ
שירות עד הבית

אמריקן לייזר מצטרפת להשקות חודש נובמבר ויוצאת עם שירות חדשני – יעוץ אונליין ללא צורך בהגעה פיזית לסניף, בכל תחומי האסתטיקה בהם מתמחה הרשת: הסרת שיער והסרת משקפיים בלייזר. שיחת הייעוץ, שיכולה להתבצע באמצעות וואטסאפ, טלפון או וידאו כוללת אבחון מלא בהתאם לצורך שלכם, ולמאפייני העור והשערה, או במקרה של הסרת משקפיים – שאלון אינטראקטיבי שיאבחן בשלב הראשון ויבדוק התאמה בסבירות גבוהה להליך הסרת המשקפיים בלייזר.

השיחה, בכל אחד מערוצי האונליין אותם מציעה הרשת, תתבצע על ידי יועצים מקצועיים וללא תשלום. "בתקופה מאתגרת זאת, בה אנשים נמצאים יותר בבית, אנו שמחים להנגיש ללקוחותינו את שירותי הרשת. הטכנולוגיה מסייעת לנו להמשיך ולהעניק לקהל לקוחותינו את השירות המקצועי ביותר, כפי שבא לידי ביטוי בסניפי הרשת ומעתה באופן מקוון, מהבית", אומרים בחברה. (לפרטים נוספים: 1-700-70-70-60 ובאתר).

אמריקן לייזר. ייעוץ מקצועי לטיפולים דרך ערוצי אונליין. צילום: shutterstock
אמריקן לייזר. ייעוץ מקצועי לטיפולים דרך ערוצי אונליין. צילום: shutterstock



יום הגבר הבינלאומי יערך השנה ב-19 בנובמבר ומותג הטיפוח קיל'ס, שכבר מחזיק במנעד רחב של מוצרי טיפוח לגברים, משיק שלושה חדשים: Facial Fuel, קרם לחות ממריץ לגברהמתאים לכל סוגי העור ומשפר את מראה העור ומרקמו; Facial Fuel Eye De-Puffer, סטיק קומפקטי, שמכיל קפאין ממריץ, שורש ארקטי ותמצית היביסקוס לטיפול במראה עיניים עייפות; ושמן טיפוח מזין לזקן בעל פורמולה ייחודית למותג המכילה שמן פרקסי וחומצה סליצילית לטיפול בשיער ובעור, ותערובת של שמנים אתריים ארז, אלגום ואקליפטוס שמעניקים ניחוח עדין ומרענן. (טווח מחירים: 99-165 שקל, להשיג בחנויות המותג ובטלפון 052-3870441).

מוצרי הטיפוח לגברים של KIEHLS. צילום: יח"צ חו"ל
מוצרי הטיפוח לגברים של KIEHLS. צילום: יח"צ חו"ל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.