רקטה נורתה מעזה אל עבר מועצת חוף אשקלון, לא היו נפגעים

רקטה שוגרה הלילה (ה') מרצועת עזה אל עבר ישראל, לאחר השעה חצות. כפי הנראה, הרקטה לא חצתה את הגבול, והתפוצצה בשטחי הרשות הפלסטינית, דרומית למועצה האזורית חוף אשקלון. לאחר השיגור לא דווח על נפגעים או על נזק.

אזעקת "צבע אדום" נשמעו במועצה האזורית חוף אשקלון וכוחות הביטחון הגיעו למקום והחלו לחפש אחר שאריות מהרקטה, כך אושר על ידי דובר צה"ל.

רק אתמול ביקר שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון בדרום ואמר כי "מבחינתנו החמאס הוא הריבון ברצועת עזה, ואנחנו מצפים ממנו שיטיל את מרותו גם על אנשיו וגם על אנשי הארגונים האחרים", הבהיר יעלון.


צילום: רויטרס

שר הביטחון הוסיף עוד כי, "במידה וחמאס לא יעשה את זה אז אנחנו נמשיך להגיב כפי שהגבנו אתמול בצורה חזקה וחריפה. אם לא יהיה שקט בצד שלנו גם לא יהיה שקט ברצועת עזה. ליתר ביטחון אנחנו נערכים לאפשרות של הסלמה".

בהתאם, הצבא החליט לפרוס סוללה של מערכת כיפת ברזל ליד שדרות, מתוך חשש לירי טילים מרצועת עזה, בעקבות המתח הגובר באזור. שלשום נהרג מירי אזרח ישראל, סלאח שוקרי אבו לטייף, בשעה שעבד בקרבת הגדר.

אתמול גם כינס ראש הממשלה, בנימין נתניהו, את הקבינט המדיני-בטחוני כדי לדון בהסלמה בגבול עם עזה בעקבות פיגוע הירי בו נהרג אתמול נהג טרקטור בדואי שביצע עבודה על הגדר. הישיבה תוכננה עוד לפני הפיגוע, אבל לאור האירועים מקבלת חשיבות יתרה.

לכתבה בדה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן