רק מהלך חד וכוחני לביתור הרצועה יביא להפסקת הגיהנום הזה

זוהי שוב האמת המרה, שאין בילתה: מה שמתחיל בצליעה, ייגמר בגמגום. חמאס לא מעוניינים להפסיק, כי הם יודעים, שומעים ומריחים את הכמיהה הישראלית להפסיק.

חמאס לא ירצו להפסיק, עד שלא ישמעו את מנועי הטנקים של צה"ל בדרך למנהרה שבה מסתתרים ראשי הזרוע הצבאית, אי שם בגזה-סיטי. ולכן זה הזמן להביט בפני העם והעולם, ולהכריז על מלחמה. אמיתית. לגייס מילואים, להבין שהכלכלה תיפגע, שהעולם יגנה, שגדעון לוי עלול לכתוב מאמר נוסף, שהתיירות תקרוס ושחברות תעופה רבות יפסיקו לטוס לישראל (אה, זה כבר קרה בעצם). להבין שכשרוצים סחורה, צריך לשלם מחיר. להורות לצה"ל לכבוש את הרצועה ולהשמיד את צמרת חמאס.

רק אז זה ייגמר. די מהר, אפילו. כי רק אז המשוואה תתהפך.חמאס יבין פתאום שהישרדותו תלויה בהפסקת הלחימה עכשיו, ולא המשכה עוד כמה שבועות. אם הפעולה תהפוך למלחמת חורמה בחמאס, כפי שהייתה צריה להיראות מלכתחילה, אז יש סיכוי שחמאס יבין שזה הפוך. שאם לא יניח את הנשק, לא יהיה.

כשרוצים סחורה צריך לשלם מחיר | צילום: רויטרס

היה צריך לעשות את זה מהרגע הראשון. מי שמנסה לגמור בזול, גומר ביוקר. צה"ל מטפטף הרוגים, אנחנו כבר מעל לשלושים, הדשדוש הזה יכול להגיע בקלות לאזורים של מספרים אחרים. חמאס מוזמן לזנב בצה"ל ואין סיבה שלא יעשה את זה. רק מהלך חד, כוחני, לביתור הרצועה ולחתירה למגע עם מנהיגי חמאס, תוך הפעלת עוצמת אש מקסימלית, יביא להפסקת הגיהנום הזה.

תקום ועדת גולדסטון 2? שתקום. לא נוכל לצאת לחופשות בח"ול? לא נצא. זוהי מלחמת קיום בין רעים לטובים. בסוף גם הגולדסטונים יבינו את זה.

לכתבה במעריב השבוע

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן