"רשת" מתחדשת: אפליקציה חדשה ל-X Factor תשתף אותנו בתוכנית

חברת הסטארטאפ הישראלית Funordie חתמה החודש על הסכם עם חברת ״רשת״ להשקת פלטפורמת DEX, אשר היא מפתחת, לאינטראקצית צופים עם תכניות טלוויזיה וארועים בזמן אמת. התכנית הראשונה ש-DEX יעלו עם הפלטפורמה, הינה ה X Factor, תכנית הכישרונות של הזכיינית רשת.

לאחר ש״רשת״ זיהתה את הפוטנציאל והחדשנות של פלטפורמת DEX, החליטו הצדדים להגיע לשיתוף פעולה דו-צדדי בהשקת הפלטפורמה, ולצורך השת״פ עוצבה האפליקציה מחדש לחלוטין בעיצוב ממשק מינימליסטי וידידותי שנתפר באופן ייחודי לטובת התכנית ה-X Factor.

פלטפורמת DEX הינה פלטפורמת משחק חברתית למכשירים סלולריים חכמים, חדשנית מסוגה בעולם ה-Second Screen, שתופס תאוצה בשנתיים האחרונות. פלטפורמת DEX מאפשרת משחק חברתי שמעצים את חווית הצפייה בתוכניות טלויזיה בזמן אמת, ויוצר בנוסף קשר ישיר בזמן השידור של המנחים וההפקה עם הצופים בבית.

באמצעות פלטפורמת DEX, המקושרת ישירות לפייסבוק, יכולים הגולשים להתכתב עם חבריהם בצ׳אט, להתערב על אירועים שונים שקורים בזמן השידור החי בזמן אמת, להשפיע על הצבעות השופטים בתוכנית, לתקשר עם המנחים באמצעות סקרים ״לייב״, לצבור נקודות ו-״אקס-פקטורים״ במשחק לשימושם בהתקדמות באפליקציה לטובתם או לרעתם של חבריהם המתחרים, ועוד פיצ׳רים מדליקים נוספים שחלקם יחשפו בהמשך.

צילום: יח"צ

האפליקציה החדשה של שיתוף הפעולה בין DEX ל״רשת״ תקרא "The X Factor Live", והיא תקנה למשתמשים בה חווית ריגוש ומשחקיות חדשנית וייחודית מסוגה בעולם, שתעצים את חווית הצפיה של הצופים ותפתח עולם חדש של תוכן אינטראקטיבי בזמן-אמת בעולם תוכניות הטלוויזיה והשידורים החיים.

חברת Funordie הינה חברה ישראלית/שוודית שהוקמה לפני כשנה ע״י יריב מהטוב, תומר נוני, אורי אילן, דייויד לונדקוויסט וג׳ספר סקרופבה. זמן קצר לאחר הקמתה, חבר לחברה כשותף אקטיבי טל ברמן, אשר זיהה מייד את הפוטנציאל העצום, לתחום התקשורת. הטלוויזיה והדיגיטל.

מאז הושקה האפליקציה, היא ממוקמת במקום הראשון בחנות האפליקציות לאייפון, ובמקומות הראשונים בחנות האפליקציות לאנדרואיד, שמה The X Factor Live.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן