שאול צמח פורש: "מודה על כך הממשלה אימצה את המלצות הוועדה"

מנכ"ל משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים, שאול צמח, הודיע היום לשר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים, סילבן שלום, על כוונתו לסיים את תפקידו בסוף חודש אוקטובר הקרוב. שלום ביקש ממנו להישאר בתפקיד על לסיום חפיפתו של מנכ"ל המשרד הבא שיבחר.

צמח עמד בראש הוועדה לקביעת מדיניות הממשלה במשק הגז הטבעי ("ועדת צמח"), אשר הוקמה ע"י ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, ושר האנרגיה הקודם, ד"ר עוזי לנדאו. המלצות הוועדה אושרו ע"י הממשלה בחודש יוני 2013.

"ברצוני להביע את הערכתי העמוקה לתרומתו של המנכ"ל, שאול צמח למשרד ולמשק האנרגיה", מסר שלום, "אני בטוח כי יביא מכישרונו ויכולותיו לכל מקום אשר יפנה בהמשך הקריירה המקצועית. תרומתו ופעילותו לקידום משק האנרגיה הישראלי ומשרד האנרגיה והמים ראויים להערכה ולהוקרה".


שאול צמח | צילום: מתוך ויקיפדיה

צמח עצמו מסר כי הוא "מודה לשר שלום על האמון והגיבוי, ופעולתו הנחושה לקידום הנושאים המרכזיים במשק האנרגיה, ובפרט הובלת החלטת הממשלה שאימצה את המלצות 'ועדת צמח'. אהיה נכון לסייע בידי השר ולפעול לקידום טובתה של המדינה בכל דרך שתידרש גם בעתיד".

שאול צמח כיהן כמנכ"ל משרד האנרגיה והמים בארבע שנים האחרונות (2009-2013). בין השנים 2007-2009 כיהן כמנכ"ל משרד התיירות. צמח החל את עבודתו בסקטור הציבורי בשורה של תפקידים באגף התקציבים במשרד האוצר, ובהמשך שימש כסגן הממונה על התקציבים הממונה על התשתיות והתחבורה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן