Sans-serif

Aa

Serif

Aa

Font size

+ -

Line height

+ -
Light
Dark
Sepia

משאנל ועד מוגלר: 9 ניחוחות חדשים בהשקות מיוחדות לחגים

ניחוחות חדשים על המדפים הם בדרך כלל סימן לכך שהחגים עומדים בפתח. בחרנו 9 שאהבנו ויהוו מתנה משמחת לעצמכם או לאנשים האהובים עליכם
שלומי אזולאי

החגים שבפתח מזמנים שלל השקות, החל מקולקציות אופנה, דרך פריטים לעיצוב הבית, כלי אירוח והגשה וגם – בשמים חדשים לנשים וגברים. נראה כי השנה שתי קבוצות ניחוח בולטות במיוחד: פרחוני ואוריינטלי-עצי, מצד אחד תווים מרעננים וקייציים, ומן הצד השני תווים דומיננטים יותר, שמתאימים לסוף עונת הקיץ ולסתיו המתקרב. בחרנו להציג כאן 9 בשמים, ניחוחות חדשים לנשים וגברים, שמצטרפים לסקירה הרחבה שערכנו במסגרת מדורי הלייף סטייל של גיליון אוגוסט.

שאנל משיקים גרסה חדשה לניחוח האייקוני קוקו מדמואזל, COCO Maemoiselle L’eau Privee, ומבטיחים כי זו גרסתו האולטימטיבית של הניחוח. שילוב של הדרים ופצ’ולי מעוררים את ההתמכרות הראשונית לניחוח בגרסה החדשה הקלילה יותר.

כדי להתאימו באופן מיטבי לשימוש בלילה ולהעניק תחכום נוסף לניחוח, דמיין הבשם אוליבייה פולג’ את הניחוח האוריינטלי כצבעי מים. הוא עידן את התווים העציים ובכך העצים את תווי התפוז והפרחים שכוללים יסמים, ורדים ומאסק. המטרה העיקרית היא לא לאפשר פרשנות לאישיות מוחצנת, אלא דווקא ליצירת ניחוח רך, נאמן למקור.

מחיר: 630 שקל, 100 מ”ל
להשיג: בבוטיקים של שאנל בקניון רמת אביב ובקניון גינדי ת”א, וברשתות הפארם

שאנל קוקו מדמואזל ליאו פריבה. צילום: שאנל
שאנל קוקו מדמואזל ליאו פריבה. צילום: שאנל
הקלאסי מנצח

הניחוח האוריינטלי של מונבלאן הפך לקלאסיקה בקרב גברים כחלק מסדרת בשמים שכוללת, בין היתר, גם את Montblanc Legend Spirit ו-Montblanc Legend Night.

הבושם השלישי בסדרה, מונבלאן לג’נד בגרסת או-דה פרפיום, חושף ניחוח עוצמתי, מרוכז, בעל נוכחות ועמידות לאורך שעות ארוכות, עם תווים של ברגמוט, יסמין טהור ואזוב, עלי סיגליות ובבסיס הבושם עץ ועור.

מחיר: 299 שקל, 100 מ”ל
להשיג: רשתות הפארם

מונבלאן לג'נד לגבר. צילום: יח"צ חו"ל
מונבלאן לג’נד א.ד.פ לגבר. צילום: יח”צ חו”ל

מעצבת האופנה קרולינה הררה משיקה את GOOD GIRL EDP SUPREME, גרסה נועזת יותר לבושם המוכר, שמשלבת מרכיבים אקזוטיים ומעוררים המנוגדים זה לזה, כמו למשל, זר פרחי יסמין מצרי לבנים עם שעועית טונקה ופירות יער שחורים, אשר יחד יוצרים הרמוניה לניחוח נשי, חושני ועוצמתי.

מחיר: 500 שקל, 80 מ”ל
להשיג: רשתות הפארם

גוד גירל, הבושם החדש לנשים של קרולינה הררה. צילום: יח"צ
גוד גירל סופרים, הבושם החדש לנשים של קרולינה הררה. צילום: יח”צ

בלאוקסיטן משיקים בושם חדש לגברים, CAP CEDRAT, המשלב בין תווים מימיים והדריים לבין תווי ארז, מאסק ועץ ענבר. אליהם מתווספים קליפת אתרוג ועלי מנטה שמעניקים לניחוח רעננות.

האקורד הגברי של הבושם מגיע משילוב של ג’ינג’ר ותבלינים אקזוטיים שמעניקים לו תחכום ואלגנטיות.

מחיר: 239 שקל, 75 מ”ל
להשיג: סניפי ואתר לאוקסיטן

CAP CEDRAT לגבר של לאוקסיטן. צילום: יח"צ
CAP CEDRAT לגבר של לאוקסיטן. צילום: יח”צ


כמעט 30 שנים לאחר יצירתו של ANGEL, מאיר בית האופנה טיירי מוגלר באור חדש את הבושם האייקוני שלו ואת האישה שמסמלת אותו. מוגלר מקדיש את הבושם החדש ANGEL NOVA, הכוכב החדש ביקום הניחוחות שלו, לנשים האמיצות, אלו שהופכות את החלומות שלהן למציאות. הניחוח, או דה פרפיום, נוצר מהמיזוג המרתק של פירות, הורד הבלעדי של מוגלר וניחוח עצי מודרני.

זהו הבושם הראשון של מוגלר שנוצר בתהליך Upcycling – שימוש חוזר בתמציות עלי כותרת של ורדים שכבר מזוקקים, ובכך לחסוך במשאב הצמח הטבעי, תוך שמירה על האיכות.

מחיר: 499 שקל, 75 מ”ל
להשיג: רשתות הפארם

טיירי מוגלר אנג'ל נובה. צילום: יח"צ חו"ל
טיירי מוגלר אנג’ל נובה. צילום: יח”צ חו”ל
מתוק ומלוח



לבשמי Hugo Boss מצטרפת גרסת או-דה פרפיום – BOSS Bottled לגברים. הניחוח, עצי-פיקנטי כהגדרת המותג, מורכב משילוב ניגודים, כמו למשל, תפוחים וברגמוט עם פלפל שחור.

הלב מתובל בשמני ערמונים, הל וקינמון, ומוביל לתווי בסיס של וטיבר כהה ומושק כדי לספק גימור עור ועשן.

ריכוז גבוה של מרכיבים טבעיים מחמציים באופן בלעדי, בשילוב עם שיטות מיצוי חדשות וחדשניות, יוצר ניחוח יוקרתי ומפתיע.

מחיר: 279 שקל, 100 מ”ל
להשיג: רשתות הפארם

הוגו בוס Bottled לגבר. צילום: יח"צ
הוגו בוס Bottled לגבר. צילום: יח”צ


מותג האופנה הבריטי פפה ג’ינס משיק את Pepe Jeans CELEBRATE, בשמים חדשים לאישה ולגבר בהשראת קוקטיילים, לנשים – בצורת כוס קוקטייל, ולגברים – בצורת שייקר.

הניחוחות, כצפוי, מאוד צעירים ונועזים. לאישה – הניחוח מתחיל בשילוב של פופקורן, פלפל שחור וערמונים, שמתחברים לתווים פרחוניים. אלה משתלבים עם תווי בסיס עץ מתוחכמים וגווני בסיס של וניל ושמנת, היוצרים ניחוח אלגנטי ומפתה.

לגבר – שילוב בין הארומטיות של הערער וההל לבין תווים עדינים של ג’ין. השילוב מסתיים בתמצית של קקאו ונגיעה של מרווה וענבר.

מחיר: 99 שקל, 50 מ”ל
להשיג: רשתות הפארם

הבושם החדש לנשים של פפה ג'ינס. צילום: יח"צ
הבושם החדש לנשים של פפה ג’ינס. צילום: יח”צ
קולקצייה אוריינטלית


ב-GOLBARY משיקים קולקציית בישום חדשה לנשים שכוללת ארבעה ניחוחות אוריינטלים:

JOLI – ניחוח המשלב תערובת פרחונית ופירותית, המעניק תחושה של עוצמה נשית.

EMOTION – ניחוח פרחוני-מאסק שמעניק תחושת רעננות למשך כל היום.

ANGE  – ניחוח פרחוני-פירותי בשילוב אמבר המעניק זוהר שמעורב בתחושה של קטיפה.

BISOU – ניחוח ייחודי המשלב פטצ’ולי עם פירות ווניל ליצירת ניגודיות.

מחיר: 149.90 שקל, 100 מ”ל
להשיג: חנויות ואתר גולברי

ביסו, בושם חדש מתוך קולקציית הבישום של גולברי לקראת החגים. צילום: ניר יפה
ביסו, בושם חדש מתוך קולקציית הבישום של גולברי לקראת החגים. צילום: ניר יפה


ב-GA-DE משיקים סדרת בישום חדשה לגברים, אייקון פרייבט. מדובר בסדרה אינטימית ויוקרתית המיועדת לגבר שמחפש בושם המעניק חותם ייחודי, וקצת אחר.

בשלב הראשון הושקו בסדרה שני בשמים: 03 ICON/PRIVATE – ניחוח רענן ואנרגטי המשדר עוצמה שקטה בעלת נוכחות כובשת באמצעות תווי בסיס של ארז, מושק וענבר. 05 ICON/PRIVATE – ניחוח חושני דומיננטי המשדר ביטחון עצמי ותחכום באמצעות תווי בסיס של פטצ’ולי, וטיבר, אזוב ואירוס.

מחיר: 239 שקל, 100 מ”ל
להשיג: רשתות הפארם ובאתר המותג

אייקון פרייבט 05 לגברים של ג'ייד. צילום: יח"צ
אייקון פרייבט 05 לגברים של ג’ייד. צילום: יח”צ



EROS, הניחוח החדש לגבר של בית האופנה VERSACE מבטיח לתרגם את השלמות הגברית להילה המוארת בזוהר מתפרץ של רעננות. שילוב בין לימון ומנדרינה איטלקיים שמתמזגים עם תו ייחודי של תפוח מסוכר ווניל דקדנטי.

בבסיס הניחוח אקורד קרמי בעל קווי מתאר תוססים ליצירת אופי אוריינטלי ייחודי ממשפחת הניחוחות עצי-אוריינטלי ורענן.

ורסאצ׳ה ארוס פרפיום לגבר. צילום: יח״צ חו״ל
ורסאצ׳ה ארוס פרפיום לגבר. צילום: יח״צ חו״ל