שורה של תפוחים חדשים: אפל הציגה את האייפון 6, האייפון 6 פלוס, שירות התשלומים החדש והשעון החכם

אירוע ההשקה שעיני העולם כולו היו נשואות אליו נפתח אמתמול בשעה 20:00 במילותיו של המנכ"ל החדש של חברת אפל, טים קוק: "אני בדרך כלל עובר קודם על כמה עדכונים, אבל יש לנו כל כך הרבה לכסות הערב. היום יש לנו כמה מוצרים מדהימים להראות לכם".

את קוק החליף סרטון וידאו בהילוך איטי, של שני מכשירי אייפון בעלי שוליים מעוגלים. אז הכריז קוק על שני מכשירי האייפון החדשים והטובים ביותר שפותחו על ידי החברה לטענתו: האייפון 6 והאייפון 6 פלוס. לבמה הצטרף פיל שילר המסביר על הגדלים החדשים של מכשירי האייפון. האייפון 6 הינו בעל מסך תצוגה בגודל 4.7 אינץ' והאיפון 6 פלוס 5.5 אינץ'.

צילום: אתר החברה

שני מכשירי האייפון החדשים יופעלו באמצעות שבב ה-A8 של אפל ויכללו מעבד משופר ומהיר יותר ב-25% מקודמיו. הגרפיקה המשופרת, ב-50%, תספק לבעלי המכשיר את האפשרות לשחק במשחקים ברזולוציה גבוהה ביותר – גבוהה יותר מבקונסלות הדור הבא.

לאייפון 6 מצלמה בעלת 8 מגה פיקסל והיא בעלת חיישן המכונה על ידי ענקית הטכנולוגיה "פוקוס פיקסלס". באייפון החדש אופציה לצילום וידאו בהילוך איטי של 120 פריימים לשנייה וב-240 לשנייה.

צילום: אתר החברה

באשר למחירים (בכפוף לחוזה עם חברת סלולר לשנתיים) – האייפון 6 בעל ה-16 ג"ב צפוי לעלות 199 דולר, 64 מ"ג יגיע ל-299 דולר ואייפון בעל 128 מ"ג יאמיר למחיר של 399 דולר.

 Apple Pay

קוק הכריז על שירות התשלומים החדש של אפל אשר משולב בכל אייפון 6 ואייפון 6 פלוס המאובטחים באמצעות שבב מיוחד וסורק אצבע. התשלום עובד באמצעות נגיעת הסמארטפון בעמדת תשלום בקופה שעובדת על מנגנון NFC וקיימת כרגע רק במכשירי האייפונים החדשים. " פשוט מקרבים את האייפון למכשיר סריקה ייעודי – והתשלום נסלק
"זה כל כך קול" סיפר קוק.

Apple Watch

אפל הציגה את הטכנולוגיה הלבישה הראשונה שלה – השעון החכם, לדבריו של קוק מדובר "בפרק הבא בסיפורו של התפוח". השעון החדש של אפל לא דומה כלל ל-Gear של גלקסי. השעון החכם של אפל הוא בעל רצועות מתחלפות וגלגלת בצד השעון. באופן מסורתי, סוג גלגלת זו שימשה לפירוק השעון או כיוונו, אך אפל, בחוכמתה, משתמשת במוטיב ככלי ניווט – קצת כמו הגלגל המקורי של האייפוד.

צילום: אתר החברה

בשעון החכם של החברה ניתן לראות מידע מאפליקציות שונות בסמארטפון, כמו למשל יומן הפגישות, הודעות ונתוני מזג האוויר. דרך השעון ניתן לענות על הודעה באמצעות הקלטה קולית או הכתבת הודעה. יישמוי השעון מופעלים באמצעות הגלילה הנקראת 'קראון', בין היתר ניתן לדפדף באמצעותו בין התמונות המסונכרנות לשעון מהאייפון.

השעון מאפשר לקבל התראות משירותי צד שלישי כמו פייסבוק וטוויטר. אפל הודיעה כי בעלי השעון יוכלו לפתוח את דלת חדרם במלון, כאשר יתארחו ברשת סטארווד, באמצעות נקישה של השעות בדלת. חברת הרכבים היוקרתית B.M.W יצרה אפליקציה לשעון שתעזור למצוא את מיקומו של הרכב החונה. השעון מתאים לאייפונים החל מגרסה 5, המחיר מתחיל מ-350 דולר לשעון והוא יהיה זמין לרכישה החל מתחילת שנה הבאה.

צילום: אתר החברה

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן