שיכון ובינוי תבנה את בניין מבקר המדינה בעלות של 130 מיליון שקל

חברת שיכון ובינוי תקים את בית מבקר המדינה החדש בירושלים. החברה זכתה במכרז B.O.T Tשל המדינה לתכנון, הקמה ותחזוקה של בניין משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור בסמוך לחניון הלאום ובית המשפט העליון בעיר. 

הפרויקט כולל, בין היתר, הקמת מבנה משרדים בן 10 קומות, קומות שרות תת קרקעיות וחניה עבור למעלה מ-200 רכבים, בשטח כולל של כ-18 אלף מ"ר. כמו כן תתקשר שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות בהסכם לאחזקה והפעלה של הבניין לתקופה של 10 שנים עם אופציה להארכת תקופת התפעול ל-5 שנים נוספות. עלות הקמת הפרויקט נאמדת בכ- 130 מיליון שקל ומשך הביצוע הצפוי הינו כ- 33 חודשים.

יוסף שפירא, מבקר המדינה | צילום: באדיבות דוברות מבקר המדינה

מבצעת הפרויקט היא סולל בונה תשתיות, המהווה את זרוע הביצוע של קבוצת שיכון ובינוי בארץ, בתחומי הבנייה השונים וביניהם תחומי התשתיות, הארובות, הכבישים, הסלילה והנמלים. "סולל בונה תשתיות" גם מחזיקה ב-"צמנטכל", חברת הביסוס ועבודות הקרקע הגדולה בישראל, וכן בבעלותה מפעלי בטון, מחלקת הובלה ומפעל טרומי ליצור אלמנטים מתועשים.

ירון קריסי מנכ"ל שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות: "סולל בונה תשתיות מבצעת בשנים האחרונות, בהצלחה, פרויקטים הנדסיים מורכבים במספר תחומי ביצוע, וזאת בזכות יכולות מגוונות וניסיון, המאפשרות לנו להתמודד במקצועיות עם פרויקטים תשתיתיים רחבי היקף."

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן