שיכון ובינוי תשתף פעולה עם יזמים וחברות במודל Open Innovation

שיכון ובינוי, מחברות הנדל"ן והתשתיות הגדולות בישראל, מכריזה היום על מהלך אסטרטגי נרחב בשיטת "חדשנות פתוחה". המהלך יאפשר ליזמים לשלב טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך בפעילויותיה הקיימות של הקבוצה. השלב הראשון של המודל, יכלול פנייה יזומה לגופים שונים בכדי לגבש מאגר ראשוני של יזמויות. לאחר-מכן, ייערך סינון של הטכנולוגיות, כאשר הנבחרות תוכלנה להשתלב בסופו של דבר, בפעילות החברה.

בשלב זה, התוכנית לא תכלול השקעות הוניות בחברות או ביזמים אלה, אלא רק אפשרות להשתלב בפרויקטים הקיימים, לעבוד עם אנשי המקצוע של החברה, לבדוק את הטכנולוגיות "בשטח" ולעשות שימוש בידע ובניסיון של שיכון ובינוי. התחומים בהם תעסוקנה החברות הם: תשתיות ערים חכמות, מבנים, בנייה ירוקה, ניהול חומרים, סביבה ועוד.

חדשנות ויזמות | צילום: יח"צ

משה לחמני, יו"ר שיכון ובינוי אמר: "BuildUp היא מימוש התכנית האסטרטגית של שיכון ובינוי. כשהקבוצה שלנו נוסדה, עוד לפני קום המדינה, חדשנות הייתה עולם סגור שהתחיל ונגמר בגבולות הארגון. כיום, חדשנות היא אוסף של רעיונות וטכנולוגיות פורצי גבולות השוברים פרדיגמות ישנות ובונים חדשות. אנו רוצים להיות חלק מהעולם הזה, להמשיך להוביל ולצמוח באחריות בארץ ובזירה הגלובלית בתחומי התשתיות, הנדל"ן והאנרגיה המתחדשת. לשם כך, נאפשר גם לשחקנים צעירים ואיכותיים בעלי רעיונות חדשים, הזדמנות להתנסות ולעבוד יחד איתנו. אנו מאמינים שכולם ירוויחו מכך ולא רק אנחנו".

שיכון ובינוי פועלת כיום ב-20 מדינות על פני 4 יבשות, ותולה תקוות ביתרון התחרותי שתייצר תוכנית ה-Buildup לעסקיה בארץ ובעולם.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן