שיתוף רגעים בין בני המשפחה: הכירו את Familio

בעיקר בחגים, מי לא אוהב לשתף את הרגעים היפים שלו עם הילדים, הנכדים, הסבתות והבני דודים? בעידן הפייסבוק, האינסטגרם, YouTube ושאר פלטפורמות השיתוף האחרות משימה זו קלה יותר מאי פעם – כל מה שצריך שיהיה בידכם זוהי מצלמה ומחשב המחובר לאינטרנט או לחילופין סמארטפון שיבצע את שתי הפעולות יחדיו, כמו כן גם חשבון באחת הרשתות החברתיות הללו.

אך הבעיה הגדולה ביותר למי שמחפש לשתף תמונות משפחתיות ברשת החברתית, היא בעיקר סוגיית הפרטיות – חלק מהמשתמשים לא מעוניינים לשתף תמונות מהלידה, לדוגמה, עם החברים מהעבודה או מהצבא ומחפשים את הפינה המשפחתית בה הם יכולים לשתף תמונות וסרטונים הקשורים למשפחה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

רשת משפחתית, לא רשת חברתית

על הצורך הזה עונה חברת הסטארטאפ הישראלית Familio המאפשרת לפנות אל חתך מסויים של משתמשים (במקרה הזה, משפחה) וליצור עבורם רשת חברתית פרטית בה יוכלו לשתף תמונות וסרטונים הקשורים למשפחה בלבד, מוסתרות מעיני כל ההמולה ברשת.
ברגע שאתם מזמינים בני משפחה אל המרחב הפרטי ב-Familio הם יוכלו לצפות בתוכן ששיתפתם, להשאיר הערות על התמונות וכמובן להירשם לשירות בעצמם ולהעלות רגעים משלהם הקשורים למשפחה.

צילום: יח"צ

הייחוד ב-Familio הוא שאתם תמיד יכולים לשלוט במי אתם מזמינים לחלוק איתו את הזכרונות שלהם. "Familio היא לא רשת חברתית כמו שהמשפחה שלכם היא לא רשת חברתית" מספר יפתח יאיר, מנכ"ל החברה. "היא נוצרה בשביל הרגעים הפרטיים והמיוחדים אשר אתם מעוניינים לשתף עם אהוביכם בלבד".

שיתוף רגעים עם הסבתות – ללא צורך בידע טכנולוגי

נכון לעכשיו Familio זמינה ללא תשלום דרך יישום וובי באתר האינטרנט Familio.com ואפליקציות לאנדרואיד ול-iOS. בנוסף, מספרים בחברה כי בקרוב הפלטפורמה תהיה זמינה באמצעות אפליקציה למסגרות תמונה דיגיטליות אשר תציג רגעים חדשים שקורים ברשת המשפחתית בזמן שהם קורים ובקיצור – המתנה המושלמת לסבתא שמאפשרת לה להיות מעודכנת בכל מה שקורה עם הנכדים והנינים שלה – ללא צורך בידע טכנולוגי.

יתרון נוסף הטמון ב-Familio הוא העובדה שהפלטפורמה אינה מבצעת דחיסה לתמונות המועלות אליה ומשאירה אותן ברזולוציה המלאה שלהן, כך שלמשפחה תהיה גישה באופן תמידי לתמונות המשפחתיות באיכות הגבוהה ביותר בה הן צולמו.

חברת Familio הוקמה בשנת 2012 על ידי המייסדים יפתח יאיר ויפתח אור כפלטפורמה לשיתוף בין בני המשפחה. החברה השלימה סבב גיוס סיד בתמיכתה של קרן ההון סיכון הישראלית Lool Ventures.

כתבות נוספות בתחום:

מהפך? מכירות ה-Lumia 920 מפתיעות אפילו את נוקיה ומיקרוסופט

הושק: טאבלט ייעודי לפריצה לרשתות אלחוטיות

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן