שי אגסי: "אין לי בעיה עם המודל של בטר פלייס – אלא עם החברה"

התבטאות פומבית ראשונה של מייסד בטר פלייס שי אגסי מאז הודח מהחברה בחודש אוקטובר האחרון. על פי הבלוג הטכנולוגי GigaOm, אמר אגסי: "אין לי בעיה עם המודל העסקי של בטר פלייס, הייתה לי בעיה עם החברה". 

את הדברים אמר אגסי לכתבת הבלוג במהלך כנס קלינטק שהתקיים בשבוע שעבר בפאלם ספרינגס בקליפורניה, לאחר נאום שנשא בכנס על שיטת הרכב החשמלי.

במהלך דבריו בכנס, אמר אגסי, שעדיין מחזיק ב-10% ממניות החברה כי נתוני המכירות של חודש ינואר גרמו לו לאופטימיות. לפי אגסי, בטר פליייס מחזיקה ב-0.5% מנתח השוק בארץ, והיא מתקדמת לעבר 0.6% ו-0.7%. אגסי ציין כי זה אמנם לא נראה הרבה כרגע, אך נתח השוק המקביל בארה"ב יהיה דומה ל-50 אלף מכוניות בחודש.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

אגסי עזב את יצרנית תחנות ההטענה לרכב חשמלי בטונים צורמים בחודש אוקטובר האחרון. בראיון שהעניק הבעלים של החברה עידן עופר למגזין סיני, הוא אמר כי "שי מאוד חכם, אני מחבב אותו וגם אוהב את הרעיונות שלו – אך נדרשת יכולת שונה להקים חברה ולנהל אותה".


צילום: רויטרס

מאז עזב אגסי, חוותה בטר פלייס לא מעט טלטלות, בהן עזיבתם של מנכ"ל בטר פלייס ישראל משה קפלינסקי, וגם של המנכ"ל שהחליף את אגסי, אוון ת'ורנלי, ארבעה חודשים בלבד אחרי שמונה לתפקיד.

החברה התמודדה גם עם נתוני מכירות כלי רכב חשמליים נמוכים מהצפוי בעולם, ועם האטה כללית בשוק המוכניות החשמליות. במקביל, החלה בטר פלייס בתוכנית התייעלות אסטרטגית, במסגרתה החליטה לסגור את סניפיה בארה"ב ובאוסטרליה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן