שי אגסי הודח מתפקיד מנכ"ל בטר פלייס: "הלב שלי תמיד יהיה כאן"

פצצה בחברת המכוניות החשמליות בטר פלייס: דירקטוריון החברה החליט להדיח מתפקידו את המייסד והמנכ"ל שי אגסי, ולהחליפו באיוון ת'ורנלי, ששימש עד היום כמנכ"ל החברה באוסטרליה.

לפי הודעת החברה, "בחמש השנים האחרונות אגסי הוביל מהפכה בתחום התחבורה והפך את הרכב החשמלי לנוח, נגיש ובמחיר סביר באמצעות טכנולוגיה חדשנית שמאפשרת נסיעה ללא הגבלת טווח".

לאחר ההודעה, שלח אגסי, שיישאר חבר הנהלה, מכתב לעובדי החברה, ובו כתב: "לפני חמש שנים הכרזנו בניו יורק על הקמתה של חברת בטר פלייס. אז עוד היינו מעיין קוריוז בעיניי לא מעט אנשים. היום אנחנו מציאות שנוסעת מליוני קילומטרים בכבישי שתי מדינות".

"אמשיך ללוות את החברה כבעל מניות וחבר הנהלה, אבל לא כמנכ"ל החברה. מכונית חשמלית עם סוללה מתחלפת היא העתיד, והעתיד נוצר פה, בידינו שלנו".

"גם אם לא כמנכ"ל, הלב שלי תמיד יהיה כאן, בבטר פלייס, מתוך הזדהות מוחלטת עם החזון, עם האנשים הנפלאים שהלכו איתי את הדרך המרתקת והחדשה הזאת, עוד ממש מהימים שהיתה חלום".

יו"ר הדירקטוריון עידן עופר ציין כי "תחת הנהגתו של אגסי וחזונו החדשני עמדה החברה בהצלחה ביעדיה בפרק הראשון לחייה. הדירקטוריון נערך מבעוד מועד לשינוי זה, וכעת, לאחר חמש שנות הקמה, עומדת בראש החברה הנהלה מנוסה וחזקה".

שי אגסי. יישאר בהנהלה | צילום: רויטרס 

בטר פלייס, שהיא חברה בת של החברה לישראל, הפסידה ברבעון השני של 2012 65 מיליון דולר, מול הפסד של 20 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2011.

גם בתחום המכירות התקשתה החברה, לפחות בישראל, כשבדוח המסירות האחרון התברר כי מתחילת השנה נמסרו 384 מכוניות חשמליות של רנו בשיתוף עם בטר פלייס, כשבחודש אוגוסט לבדו נמסרו כ-80 מכוניות בלבד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן