שלא תשכחו ללכת למוסך ולמלא שמן: החידוש של אורנג' סמארט דרייב

לפני מספר חודשים השיקה Orange, בשיתוף Traffilog, את שירות Orange smart Drive על גבי רשת הדור הרביעי. פתרון חכם לנהיגה בטוחה, המשלב ציוד ייעודי ואפליקציה המאפשרים לקבל נתונים על אופי הנהיגה ומצב הרכב. השירות מאפשר העברת מידע ממערכות הרכב, ניטורו, עיבודו ושליחתו בזמן אמת כחיווי באפליקציה. בנוסף, מעניק השירות השגחה צמודה על הנהגים באמצעות חיווי בסמארטפון, על אופן הנהיגה, התרעה על תקלות, מידע על נהיגה שוחקת רכב, חסכון בדלק ובביטוח. ההתקן החכם מותקן ברכב וממוקם בשקע ה- OBD והנתונים הנאספים מסונכרנים ונשלחים דרך כרטיס ה-sim לאפליקציית השירות הייעודית של Orange באופן מנותח ובזמן אמת.

כעת משדרגת Orange את האפליקצייה ומאפשרת ללקוחות לנהל גם את יומן הטיפולים המכניים של הרכב. באמצעות מילוי פשוט וחד פעמי של נתוני הרכב באפליקציה כגון: ק"מ עדכני, תאריך טיפול אחרון של הרכב, תאריך חידוש הטסט השנתי ומועד חידוש הביטוח. האפליקציה תתריע באמצעות תזכורות אוטומטיות לסמארטפון על מועדים קרובים חשובים.


נויה פרסול אידלסון, מנהלת מחלקת מוצרים ושירותים חדשים באגף השיווק של פרטנר: "מקבוצות מיקוד שערכנו עלה כי למרבית הנהגים ובעלי הרכבים קשה היום לעקוב אחר ספר טיפולי הרכב והם אינם זוכרים את מועדי הטיפול התקופתיים. עוד ציינו, כי לרוב הם מפספסים את מועד הטיפול התקופתי, דבר הגורם להוצאות כספיות מיותרות והם היו שמחים לקבל לכך פתרון. הגרסה החדשה של השירות עונה בדיוק על צורך זה".

הציוד הייעודי של Orange smart drive ניתן בהשאלה למשך תקופת השירות ומותאם למרבית הרכבים הפרטיים משנת ייצור 2004 ומעלה. עלות שירות בסיסי ואפליקציה 24.90 ₪ לחודש. האפליקציה ניתנת להורדה ללא תשלום דרך ב- Google play וב-Appstore.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן