שלום דומרני נעצר בחשד לזיוף מסמכים בנסיבות מחמירות

ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני ושניים מאנשיו נעצרו הבוקר (חמישי) על ידי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בחשד לזיוף בנסיבות מחמירות. זאת בתום חקירה סמויה שנוהלה נגדם.

דומרני ואנשיו חשודים כי זייפו תצהירים בכוונה להמיר דוח תנועה ולהתחמק מתשלום הדוח. מדובר בתצהיר אשר נשלח למשטרת ישראל במטרה לבטל דוח מהירות על סך 750 שקל שנרשם לרכב סקודה אוקטביה הרשומה על שמו של דומראני.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

בגין המעשים, בחר שופט בית משפט השלום בראשון לציון מנחם מזרחי, להאריך בחמישה ימים את מעצרו של דומראני ושניים מאנשיו.

בבית המשפט טען דומראני, כי אינו קשור לפרשה וכי גם חוקרי היאל"כ יודעים שלא נהג ברכב. "אין סיבה שאשב בבית הסוהר בשביל 750 שקל. אני יודע שהמשטרה מחפשת אותי אז שאני אשלח תצהיר מזוייף עם פרטים שגויים? חוקר המשטרה יודע את תעודת הזהות שלי בעל פה. עושים לי עוול".

צילום: IngImages ASAP

גם פרקליטו טען בבית המשפט כי במקרה האמור המשטרה חוטאת למטרה. "לא צריך לשפוט אותו על סמך השם שלו אלא על דברים שעשה אם עשה. הוא לא חייב למסור למשטרה מידע מי עשה הוא מכחיש שיש לו קשר וגם החוקר יודע את זה".

למרות הטיעונים כאמור החליט בית המשפט כי קיימת עילה להארכת המעצר.לפני כשמונה חודשים נחשף לראשונה כי המשטרה הצילה את חייו של דומרני, שעה שסיכלה תכנון לפגוע בו בעת שביצעה מעצר של ארבעה חודשים, אשר עמדו להוציא את התוכנית לפועל.

עוד קודם ניהלה המשטרה בדרום חקירה מסועפת בעקבות סכסוך בין דומרני ואנשיו למשפחת מגידיש אחרי שורת אירועים אלימים בין הצדדים. בין היתר, נזרק רימון לעבר ביתו של אחד העצורים בהתארגנות לחיסול דומרני. כתגובה, נרקחה תוכנית להגיע עם טרקטור עד לביתו של דומרני ולירות טיל לאו לעבר ביתו.

לידיעה המקורית באתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן