שנת שיא בהצטרפות תלמידים חדשים לתיכון הפרטי רועי קריב

20 תלמידים חדשים החלו את לימודיהם בסמסטר השני בתיכון הפרטי רועי קריב בתל אביב, אלו הצטרפו ל-160 התלמידים שכבר לומדים שם • תוכנית הלימודים כוללת את הקורס "הקוד המנצח לצעירים" של אלון אולמן

BrandVoice

20 תלמידים חדשים החלו את לימודיהם בסמסטר השני שהחל ב-13.2.20 בתיכון הפרטי רועי קריב בתל אביב. 5 תלמידים חדשים יצטרפו לכיתות ט'-י', 13 תלמידים יצטרפו לכיתה י"א ו-2 תלמידים לכיתה י"ב. רועי קריב, מנהל תיכון קריב, מציין כי זו שנת שיא בהצטרפות תלמידים חדשים בסמסטר השני.

הצטרפות התלמידים החדשים מגדילה את מספר התלמידים בתיכון ל-180. קריב מספר כי במסגרת תכנית הלימודים השנתית לתלמידי כיתות ט'-י' מתקיים קורס לימודים ייחודי "הקוד המנצח לצעירים", מטעמו של אלון אולמן.

תוכנית "הקוד המנצח לצעירים" מעניקה לתלמידים ידע וכלים מעשיים ההופכים את התלמידים לצעירים מצליחים. התוכנית מקנה לתלמידים ערכים ויכולות המגדילים משמעותית את סיכויי התלמידים להגיע להישגים ולתוצאות הרצויות להם.

קריב: "הייעוד שלנו הוא למקסם את ההישגים הלימודים של התלמידים, ותוכנית 'הקוד המנצח לצעירים' מנתבת את התלמידים ללמידה משמעותית המשלבת מצוינות לימודית עם ערכים ובעיקר עם מוכנות לחיים".

רועי קריב. צילום: אבי חיים


"הקורס מדבר בשפתם של הילדים ומעניק להם כלים פרקטיים לקביעת יעדים, לגיבוש תמונה מנצחת, להבנת תהליכי החלטה והגורמים המשפיעים עליה. תוצאות לימוד 'הקוד המנצח לצעירים' גורמת לתלמידים המגיעים לבית הספר להיות מלאי סקרנות ומלאים בחדווה יצירתית".

לדבריו, "בעקבות התוכנית קיימת עליה משמעותית בשביעות הרצון של התלמידים מבית הספר ומהמורים".

את הקורס "הקוד המנצח לצעירים" מלמדת דניאלה פייגרסון, מאמנת ומנחה תהליכי אימון של העצמה והתפתחות אישית והקניית כלים להתמודדות עם אתגרי היום יום.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן