Forbes Israel Logo

שרי אריסון השיקה את ספרה בעברית: "גאווה עצומה בשבילי"

אשת העסקים הישראלית שרי אריסון משקיעה משאבים לא מעטים בשנים האחרונות כדי לקדם פעילות חברתית. ואף ייסדה את "יום מעשים טובים הבינלאומי". במקביל, כותבת אריסון ספרים בניסיון לשלב את הקוראים במה שהיא מגדירה "עשיית טוב". השבוע הושק בישראל ספרה "לממש את הטוב שבך". הספר, בהוצאת כנרת זמורה ביתן, מציג סיפורים אישיים וסיפורים של אנשים מהארץ ומהעולם, שמשתפים בעשיית מעשים טובים.

הספר "Activate Your Goodness: שינוי העולם באמצעות עשיית טוב", שנכתב במקור באנגלית, שוחרר בארה"ב בראשית מרץ, ולמשך שבוע אחד אף התברג לרשימת רבי המכר של העיתון ניו יורק טיימס, בקטגוריית "ספרי עצות בכריכה קשה".

בספר מציינת אריסון דרכים מעשיות למימוש חזון עשיית הטוב שאותו היא מקדמת, ומפרטת רצף של פעולות שביצעה במהלך השנים, הן בעולם העסקים והן בארגונים הפילנתרופיים שבבעלותה.


אריסון | צילום: יח"צ

עם השקת הגרסה בעברית אמרה אריסון כי "השקת המהדורה של הספר באנגלית ביום מעשים טובים הבינלאומי השנה נבעה מהאמונה האישית שלי שכל אחד יכול לעשות מעשה טוב, קטן או גדול, ולחולל שינוי חיובי בעולמו ובעולמם של אחרים. הספר ייצא לאור בשפות שונות ובלמעלה מ-20 מדינות, והיום כשהספר יוצא לאור גם בעברית – זו גאווה עצומה בשבילי".

במקביל ליציאת הספר בעברית, הוא פורסם גם במהדורה בשפה הערבית, בדפוס ובמהדורה דיגיטלית.

אריסון, המשמשת כבעלים של קבוצת אריסון ובעלת השליטה בבנק הפועלים, נחשבת לאחת הנשים העשירות בעולם. בחודש מרץ האחרון היא דורגה במקום הרביעי בדירוג המיליארדרים הישראלים של פורבס לשנת 2013, עם הון מוערך של 4.2 מיליארד דולר. בראיון בלעדי לפורבס אמרה אשת העסקים כי "זו זכות גדולה להיות חלק מרשימה כזו", אך הוסיפה כי היא "לא ממש אוהבת דירוגים".

"אם נאמץ את העקרונות ודרכי הפעולה של יום מעשים טובים לאורך כל השנה, אני בטוחה שנצליח ליצור מסה קריטית שתביא לשינוי מהותי בעולם", אמרה אריסון. "ביום מעשים טובים מתבטלות כל ההפרדות: נשים וגברים, צעירים ומבוגרים, אתאיסטים ודתיים, כולם מתלכדים למטרה משותפת – עשיית הטוב למען האחר, ונפלא לראות ולחוות את הרגעים בהם כולנו הופכים לאחד. המיזם הזה חצה גבולות והפך לגורם בינלאומי מאחד בזכות הפשטות שלו, ובגלל היכולת של כל אחד להתחבר אליו ולקחת חלק ביוזמה".

כתבות נוספות בנושא: 

אריסון: "זו זכות להיות בדירוג המיליארדרים, אבל לתרום זו שליחות"

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.