תאונת דרכים רבת נפגעים בכביש 6: 4 הרוגים, למעלה מ-30 פצועים

ארבעה בני אדם נהרגו ויותר מ-30 נפצעו, ברמות חומרה שונות, בתאונת דרכים שאירעה בכביש 6, בין משאית זבל ואוטובוס מספר 377 של חברת מטרופולין, שנסע מתחנה מרכזית ראשון לציון לכיוון באר שבע.

האוטובוס התהפך במקום ההתנגשות, סמוך למחלף נחל שורק. צוותי חירום רבים הוזעקו למקום וכן שני מסוקים של חיל האוויר, שהוזעקו מבסיס בדרום הארץ על מנת לסייע בפינוי הפצועים. שלושה נפגעים מצבם קשה ופונו במסוק לבית החולים איכילוב בתל אביב. יתר הפצועים, שנפגעו באורח קל עד בינוני, פונו לבתי החולים ברזילי, סורוקה וקפלן.

כביש 6 נסגר לתנועה לשני הכיוונים באזור התאונה, מהמשטרה נמסר כי התנועה מנותבת אל כביש 40. סנ"צ נועם בגיינסקי, ראש מדור תאונות דרכים במשטרת התנועה, קרא לציבור להימנע מהגעה לאזור: "כל נסיבות האירוע נמצאות בתחילת החקירה, מי שנמצא על כביש 6, שירד מהכביש וימצא דרכים חלופיות. הכביש יהיה סגור עוד הרבה זמן".


צילום: משה מזרחי, חדשות 24

מוטי בוקצין, דובר זק"א, סיפר בשיחה עם גל"צ: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאד. יש דיווחים על לפחות שלושה הרוגים ועוד פצוע אנוש. הוכרז אירוע רב נפגעים. צוותי זק"א גם מאזור לכיש וגם מקרית גת הוזעקו למקום. כל כוחות ההצלה הגיעו תוך דקות ספורות. לכביש 6 יש גישה מכל האזור".

עוד ציין בוקצין, כי כביש 6 מועד במיוחד לתאונות חמורות: "לצערי שאין חודש שלא עובר בלי תאונה קטלנית בכביש 6. בחלקים רבים מהכביש אין שוליים במקרה של חירום ואנשים שנעצרים לתקן תקר בגלגל מסיימים לפעמים בתאונה קשה. אנו מכירים את הכביש הזה טוב".

התאונה הקטלנית, ארבעה בני אדם נהרגו. צילום: משה מזרחי, חדשות 24

"זה נראה כמו פיגוע"

חובש "איחוד הצלה", יהודה הרצוג, סיפר לגל"צ: "הגעתי למקום וראיתי מחזה מזעזע, תאונת דרכים קשה מאד. היו במקום לכודים, אנשים שוכבים מתחת לכיסאות, ממש מראה כמו של פיגוע, מחזה מאד מאד קשה". הוא ציין כי מעוצמת ההתנגשות, חלק מהנוסעים עפו דרך חלונות האוטובוס ונלכדו בתוכו ותחת גלגלי המשאית.

איש שירותי הכבאות, טפסר בכיר משה סויסה, אמר לערוץ 2: "כל הנוסעי הצד הימני של האוטובוס נפגעו מהמשאית". לדבריו, עומסי התנועה האדירים שיצרה התאונה הקשו על ההגעה למקום ועל היכולת לחלץ את הפצועים.

דורית, נהגת שעברה בקרבת מקום לאחר התאונה, סיפרה בשיחה עם גל"צ: "האוטובוס היה פגוע בחלקו הימני בצורה קשה. הרבה שמשות מנופצות. הייתה מאחוריו משאית עם שני קרונות, כשהקרון האחורי היה על הצד וכל האשפה בתוכו הייתה על הכביש. זה היה על כביש 6. היו המון אנשים שיצאו לעזור".

"אין חודש שעובר בלי תאונה קטלנית בכביש 6". צילום ארכיון: משה מזרחי, חדשות 24

ביום שלישי האחרון נהרגו שני בני אדם בתאונת דרכים קשה שאירעה בצומת מגדל הסמוך לכנרת, בין מכונית מסחרית למשאית. ארבעה בני אדם, בהם שני ילדים, נפצעו בינוני בתאונה זו. אדם אחד נפצע

לפני כחודש נהרג אדם אחד וארבעה נפצעו בתאונה קטלנית נוספת בכביש 6. התאונה אירעה בין שתי משאיות, כאשר אחת פגעה בשנייה מאחור. כתוצאה מהפגיעה טרקטור שנשאה אחת המשאיות נפל לכביש. בנוסף להרוג, גבר נוסף כבן 25 נלכד באחת המשאיות. הגבר חולץ לאחר כשעתיים ופונה מהמקום במצב אנוש, וכשהוא מחוסר הכרה ומונשם.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן