תוכנית ההתרחבות של נמל תל אביב: חדר כושר, קולנוע וגלגל ענק

נמל תל אביב שהפך בשנים האחרונות לאחד ממתחמי הבילוי והמסחר הפופולריים בעיר יתרחב ב-5 השנים הקרובות ב-8,000 מ"ר. על פי תוכנית החומש להרחבת הנמל שנחשפה היום על ידי חברת אוצר מפעלי ים המפעילה את הנמל, 100 מיליון שקל יושקעו בהוספת מתחם משרדים ומסחר חדש, בניית מלון בוטיק הקמת בית קולנוע ועוד. 

על פי התוכנית, מלון הבוטיק היוקרתי יוקם בשטח בנוי של כ-3,000 מ"ר בהאנגר 1 בחוף מציצים, שבחלקו הדרומי של הנמל. המלון יכיל 45 חדרים.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

בחודשים הקרובים יתפרסם מכרז על המבנה שיושכר ליזמים ב-150 אלף שקל לחודש לפחות, בחוזה ל-20 שנה. 

בנוסף בשנת 2014 יתפרסם מכרז עבור האנגר 4, בו תתווסף קומה בשטח של 3,000-2,000 מ"ר, שבה ייבנו חדר כושר ובית קולנוע בן שלושה אולמות. כמו כן, ייצא מכרז לבניית מבנה חדש המיועד למסחר ומשרדים בשטח של כ-4000 מ"ר.

גם אזור המעגנה,עתיד לעבור שדרוג. בכוונת חברת אוצר מפעלי ים לבנות שובר גלים בעלות כוללת של 30 מיליון שקל שיפתח את הנמל לים ויאפשר את עגינתם של 120 כלי שיט קטנים. בניית המעגנה צפויה לארוך 3-4 שנים.

הדמיית הרחבת האנגר 4

בתקופה הקרובה צפויים לקום במתחם רחבות קונספט פופולריות כמו בחו"ל, דוגמת Beer Garden כמו בברלין, שוק פרחים ושוק לילה. כמו כן בשנה הקרובה עתידים להיות מוצבים במתחם גלגל ענק ו"קרוסלה עברית".

בנמל תל אביב פועלים כיום 75 בתי עסק, מחציתם מסעדות, כשדמי השכירות עומדים בממוצע על כ-300 שקל למ"ר בחודש. בקרוב ייצאו למכרז כ-15 אלף מ"ר של שטחי מסחר חדשים ושטחים של עסקים עימם החוזים עומדים לפקוע. הגדלת שטחי המסחר בנמל אינה מלווה בתוכנית לבניית מקומות חנייה נוספים במתחם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן